آشنایی با اپلیکیشن کارت عضویت جین وست

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برند پرطرفدار جین‌وست از اپلیکیشن ویژه مشتریان وفادار خود رونمایی کرد. طرفداران و مشتریان جین‌وست از این پس می‌توانند با نصب اپلیکیشن کارت عضویت جین‌وست در تلفن همراه خود، از تخفیف‌ها و بن‌های خریدی که به مناسبت‌های مختلف به خریداران این برند محبوب تعلق می‌گیرد، بهره‌مند شوند. در این اپلیکیشن چند بخش اساسی وجود دارد که می‌تواند نیاز همه کاربران را به خوبی رفع کند.

کارت عضویت جین‌وست برای مشتریان با حداقل میزان خرید ٢٠٠ هزار تومان در انواع مختلف، صادر می‌شود که در اپلیکیشن قابل رویت بوده و می‌توان جزییات آن را دید. با خرید‌های مختلف از جین‌وست، جین پوینت‌ها افزایش پیدا می‌کند که درواقع همان امتیازات برگشتی از خرید هستند که با شرایط ویژه قابل خرج شدن در خریدهای بعدی هستند. اطلاع از آخرین حراج‌ها، دسترسی به کاتالوگ جدیدترین محصولات جین‌وست، ذخیره سابقه خرید و جمع‌آوری امتیاز با هر خرید تنها بخشی از امکانات هیجان‌انگیز این اپلیکیشن است. عضویت مجازی با کارت عضویت‌های مختلف آبی، نقره‌ای و طلایی برای مشتریان در باشگاه جین‌وست ازطریق اپلیکیشن، ممکن شده است. امکان ارتباط دو طرفه مشتری با کارشناسان امور مشتریان جین وست ازطریق ارسال پیام، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن جین‌وست است که کاربران می‌توانند به خوبی از آن بهره‌مند شوند.

این اپلیکیشن در دونسخه آی او اس و اندروید دردسترس است. برای آشنایی بیشتر با اپلکیشن جین‌وست در ادامه همراه معرفی ویدیویی تک تایمز باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

آیا شما از اپلیکیشن جین‌وست استفاده کرده‌اید؟

دانلود اپلیکیشن

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع