MSI دو مدل جدید All in One با نام‌های Pro 24X 10M و Pro 16T 10M رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت MSI نه‌تنها در عرصه‌ی تولید سخت‌افزار‌های گیمینگ پادشاهی می‌کند؛ بلکه یکی از پیشروان خلاق فناوری نیز به‌شمار می‌رود. در چند سال گذشته، این شرکت هربار محصولی معرفی کرده است، دنیای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها را لرزانده و با مشخصات فنی سیستم‌هایش کاربران را شگفت‌زده کرده است. همان‌طورکه دنیا به‌سمت پیش‌بینی‌ناپذیربودن تمایل دارد، شرکت MSI نیز محصولاتی زیبا در طراحی و پایدار در اجرا با بهترین عملکرد برای انواع کاربران تولید و عرضه می‌کند.

سیستم‌های رومیزی All in One ام‌اس‌آی در سری Pro برای کاربری تجاری و حرفه‌ای کاملا مناسب است. قطعات در این سیستم‌ها طوری کنار یکدیگر مونتاژ شده‌اند که بیشترین قدرت خود را ارائه کنند و به‌خوبی بهینه شده‌اند تا بتوانند اپلیکیشن‌های زیادی را هم‌زمان اجرا کنند. ازنظر ظاهری نیز مواد به‌کار‌رفته در بدنه‌ی این محصولات به ‌زیبایی و ظرافت هرچه‌تمام‌تر پرداخته شده‌اند تا در هر مکانی که قرار گیرند، توجه‌ها را به‌خود جلب کنند. به‌طورخلاصه، کامپیوترهای رومیزی All in One سری Pro ام‌اس‌آی قدرت بهینه‌شده و زیبایی را در هرلحظه برای کاربر به‌ارمغان می‌آورند.

آل‌این‌وان MSI مدل Pro 24X 10M

Pro 24X 10M آل‌این‌وان قدرتمند با نمایشگر ۲۳/۸ اینچی و حاشیه‌های باریک است که به‌گفته‌ی ام‌اس‌آی مناسب شرکت‌های تجاری طراحی شده است. وضوح تصویر این نمایشگر FullHD است و از زوایای مختلف می‌توان آن را به‌خوبی مشاهده کرد. آل‌این‌وان MSI Pro 24X 10M به نسل دهم پردازنده‌های اینتل مجهز است که از ریزمعماری بهینه‌شده برای مصرف بهره می‌برد و فناوری پردازش پیشرفته‌ای دارد. همچنین، در ساختار این تراشه بهینه‌سازی‌های سیلیکونی به‌چشم می‌خورد تا عملکرد سریع‌تری درمقایسه‌با نسل قبلی ارائه کند. این سیستم در مدل‌های مختلف با پردازنده‌های Core i3-10110U و Core i5-10210U و Core i7-10710U به بازار خواهد آمد و گرافیک آن کارت آنبرد Intel UHD است و باتوجه‌به کاربری این محصول پاسخ‌گوی نیاز کاربران خواهد بود.

سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب‌شده روی آل‌این‌وان پرو ۲۴ ایکس ام‌اس‌آی ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Home است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به دو شکاف رم DDR4 SO-DIMM اشاره کرد. همچنین، حافظه‌ی ذخیره‌سازی درایو ۲/۵ اینچی HDD و SSD مدل M.2 PCIe NVMe در این دستگاه پشتیبانی می‌شود که به‌لطف طراحی بدنه می‌توان به‌آسانی آن را ارتقا داد.

MSI Pro 24X 10M/ آل این وان ام اس آی پرو ۲۴ ایکس ۱۰ ام
MSI Pro 24X 10M/ آل این وان ام اس آی پرو ۲۴ ایکس ۱۰ ام

در ادامه بخوانید:

طراحی آل‌این‌وان Pro 24X بسیار ظریف است؛ به‌گونه‌ای که ضخامت نمایشگر آن ۶/۵ میلی‌متر و حاشیه‌هایش ۲/۲ میلی‌متر است. پایه‌ی براق زیر نمایشگر جلوه‌ی نمایشگر فوق‌باریک را تکمیل و پنل IPS نمایشگر رنگ‌ها و روشنایی نمایشگر را بهینه می‌کند و درنتیجه، تصویر باکیفیت‌تری برای کاربر ارائه خواهد کرد. ماژول وایرلس مدل 3168AC اینتل، بلوتوث اینتل مدل 9461AC، دو اسپیکر ۲/۵ واتی، دو پورت اترنت، چهار پورت USB 3.1 Type-A، دو پورت USB 2.0 Type-A، جک ۳/۵ میلی‌متری و HDMI از سایر امکانات این کامپیوتر رومیزی به‌شمار می‌روند.

MSI Pro 16T 10M/ آل این وان ام اس آی پرو ۱۶ تی ۱۰ ام text 2
MSI Pro 16T 10M/ آل این وان ام اس آی پرو ۱۶ تی ۱۰ ام text 2

آل‌این‌وان MSI مدل Pro 16T 10M

سیستم‌های آل‌این‌وان ام‌اس‌آی در چند سال گذشته در تجارت‌های مختلف از رستوران‌ها و هتل‌ها گرفته تا اداره‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کارایی داشته‌اند. حالا این شرکت آل‌این‌وان Pro 16T 10M را معرفی کرده است که نمایشگر ۱۵/۶ اینچی لمسی از نوع LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و روکش مات دارد. پردازنده‌ی این سیستم باتوجه‌به نیاز کاربر ممکن است Celeron 5205U یا Pentium Gold 6405U اینتل باشد. هر دو مدل تراشه با هشت گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 به بازار خواهند آمد که قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را برای کاربر فراهم می‌کنند. همچون مدل قبلی، روی این آل‌این‌وان نیز سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Home به‌صورت پیش‌فرض و شکاف حافظه‌ی SSD مدل M.2 PCIe به‌علاوه‌ی درایو ۲/۵ اینچی برای HDD روی این دستگاه تعبیه شده است.

Pro 16T 10M / آل این وان ام اس آی پرو ۱۶ تی

آل‌این‌وان MSI Pro 16T 10M از پایه‌ی اتصال صد در صد VESA پشتیبانی می‌کند و طراحی بدون فن و ضدگردوغبار دارد که به‌ادعا‌ی ام‌اس‌آی، طول عمر دستگاه را افزایش خواهد داد. ازنظر پورت‌های ورودی، این سیستم بسیار مجهز است و از انواع پورت‌های COM و USB بهره می‌برد که به کاربر امکان می‌دهد دستگاه‌های پوز و اسکنر بارکد، پرینتر و… را متصل کند. درواقع، یکی از قوت‌های این دستگاه پشتیبانی از انواع پورت‌ها است؛ ازجمله یک پورت پرینتر، دو اسپیکر ۱/۵ واتی، دو پورت اترنت، چهار پورت USB 3.1 Type-A، دو پورت USB 2.9 Type-A، کارت‌خوان سه‌کاره (SD 3.0 و SD 4.0 و MMC)، یک پورت خروجی VGA و دو پورت COM. علاوه‌براین، این سیستم به وایرلس اینتل مدل 9642AC، بلوتوث ۵ کومبو و وب‌کم HD نیز مجهز شده است.

درپایان، باید اشاره کنیم هنوز قیمت و تاریخ عرضه کامپیوترهای آل‌این‌وان MSI به بازار مشخص نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع