iFixit دیتابیس تعمیر تجهیزات پزشکی راه اندازی می کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وبسایت iFixit برای کمک به مبارزه با کرونا دیتابیس عظیمی از اطلاعات پزشکی را جمع اوری خواهد کرد. این منبع آنلاین می تواند بصورت جامع در اختیار پزشکان قرار بگیرد.

  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، دیتابیس جدید iFixit به عنوان یک منبع آنلاین اطلاعاتی از بخش هایی نظیر بالینی، آزمایشگاهی و پزشکی تشکیل شده است. کایل وینز مدیرعامل iFixit در مورد این دیتابیس و نحوه توسعه آن می گوید: در این دیتابیس 13 هزار دفترچه راهنما برای صدها دستگاه پزشکی با همکاری شرکت های تولید کننده قرار داده شده است. البته تمرکز اصلی در این دیتابیس بر روی دستگاههای تنفس مصنوعی، سیستم بیهوشی و دستگاه های آنالیز تنفس قرار دارد.

وبسایت iFixit در ماه های اخیر برای تهیه این دیتابیس کارمندان بیشتری را استخدام کرده و مذاکرات زیادی را با تکنسین های دستگاههای پزشکی همچنین جمعی از پزشکان و پرستاران انجام داده است. بسیاری از منابع نیز از اطلاعات کتابخانه ها استخراج شده است. وینر در مورد مشکلات مربوط به جمع آوری این دیتابیس گفته است: اطلاعات لازم برای تعمیر دستگاههای پزشکی تنها به دوران شیوع کرونا مربوط نیست و این اطلاعات بطور همیشگی مورد نیاز خواهد بود. همچنین سازندگان دستگاه های پزشکی محدودیت هایی را در ارائه اطلاعات تعمیر ایجاد می کنند که کار را بسیار دشوار خواهد کرد.

محدودیت های سفر در دوران شیوع کرونا نیز اعث شده تا بسیاری از سازندگان نتوانند دستگاهه ای خود را تعمیر کنند. دیتابیس iFixit می تواند منبع مناسبی برای دریافت آموزشو تعمیر این دستگاه ها به شمار رود. در این دیتابیس اطلاعات در 9 دسته طبقه بندی شده که هر کدام دارای زیرمجموعه های بیشماری هستند. وینر اعلام کرده که هدف از راه اندازی این دیتابیس درآمدزایی نبوده و امید دارد کلیه سازندگان به این دیتابیس بپیوندند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر iFixit دیتابیس تعمیر تجهیزات پزشکی راه اندازی می کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا