گلکسی اس 20 سامسونگ ویژه نیروهای ارتش معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گلکسی اس 20 سامسونگ با ویژگی های جدید مخصوصی نیروهای ارتش معرفی شد. این گوشی با قاب بزرگ و طراحی تاکتیکال مخصوص ماموریت های نظامی طراحی و عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، سری جدید گلکسی اس 20 سامسونگ ویژه میدان های جنگی عرضه شد. این گوشی استقامت ویژه ای در برابر آسیب های جنگی خواهد داشت. گوشی جدید Galaxy S20 Tactical Edition (نسخه‌ی تاکتیکال گلکسی اس ۲۰) به عنوان یک گوشی هوشمند نظامی شناخته می شود.

عضو جدید خانواده گلکسی S20 از نظر فنی کاملا مشابه نسخه معمولی گلکسی اس 20 است و از پردازنده اسنپدراگون 865 در آن استفاده شده و زیر شش گیگاهرتز فناوری 5G بکار رفته است. اما نسخه تاکتیکال در یک قاب بسیار بزرگ و تقویت شده قرار گرفته که تفاوت اصلی آن با دیگر اعضای این خانواده به شمار می رود. ویژگی های نرم افزاری این گوشی اندکی متفاوت است بطوریکه سامسونگ معتقد است این گوشی قادر ایت کلیه نیازهای نیروهای نظامی را برطرف کند. از ویژگی های نرم افزاری آن می توان به وجود دید در شب اشاره کرد. همچنین باز کردن قفل گوشی به نحوی آسان تعبیه شده بطوریکه این ویژگی به دلیل مفید بودن می تواند در دیگر اعضای خانواده گلکسی اس 20 نیز بکار رود. همچنین ویژگی جدید حالت خفا در این گوشی کلیه فرکانس های رادیویی و شبکه LTE به طور کلی قطع می کند.

ویژگی نرم افزاری جالب دیگر در این گوشی Dex نام دارد. این ویژگی کاربر را قادر می سازد از این گوشی مانند یک رایانه شخصی استفاده کند. به عنوان مثال برای برنامه ریزی ماموریت، آموزش و یا ارائه گزارش می توان از آن استفاده کرد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر گلکسی اس 20 سامسونگ ویژه نیروهای ارتش معرفی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا