حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰، درگاه جدید قلم S-Pen را نشان می‌دهند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اولین رندرهای غیر رسمی از گوشی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است و حاکی از تغییرات طراحی این گوشی نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی نوت ۱۰ هستند. منبع این تصاویر مشخص نیست.

محل قرارگیری جدید S-Pen و دکمه‌های کنترل صدا

نکته قابل توجه در این رندرها این است که قلم S-Pen بالاخره به سمت چپ در لبه پایینی دستگاه منتقل خواهد شد. همچنین دکمه‌های کنترل حجم صدا نیز از لبه سمت چپ به لبه سمت راست منتقل شده‌اند. همچنین محل قرارگیری این دکمه‌ها در سایر گوشی‌های سامسونگ هم به همین شکل است.

طراحی ضخیم‌تر، نمایشگر تخت

منبعی که این تصاویر را منتشر کرده است معتقد است که گلکسی نوت ۲۰ به اندازه نیم میلی‌متر ضخیم‌تر از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود؛ اما ابعاد کلی این گوشی در حد و اندازه گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس خواهد بود.

به نظر نمی‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد تغییرات بیشتری را در بخش طراحی اعمال کند. در لبه پایینی این گوشی یک پورت USB Type-C به چشم می‌خورد که در کنار آن یک اسپیکر تعبیه شده است. همچنین درست مانند گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ و سری گلکسی S20، در بالای نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ نیز یک حفره کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد.

با اینکه نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ کاملا صاف است، کناره‌های پنل پشتی این گوشی کمی خمیده هستند که باعث می‌شوند گوشی به شکل بهتری در دست قرار بگیرد. چنین چیزی را در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا هم دیده بودیم.

البته باید توجه داشته باشید که این اطلاعات و رندرها رسمی نیستند و فقط در حد حدس و گمان هستند. فعلا باید صبر کنیم تا اخبار موثقی از طراحی و سایر ویژگی‌های آن منتشر شود.

قیمت و تاریخ عرضه

گفته می‌شود که سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۲۰ را بدون تأخیر روانه بازار خواهد کرد. به احتمال زیاد این گوشی در کنار گوشی گلکسی فولد ۲ در ماه اوت معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر مدل معمولی گلکسی نوت ۲۰، مدل پلاس این گوشی هم معرفی خواهد شد. هر دو مدل از سری گلکسی نوت ۲۰ با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس از شبکه ۵G پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۲۰ با قیمت ۱۰۹۹ دلار به فروش برسد و مدل پلاس نیز ۱۰۰ دلار گران‌تر باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع