رونمایی از Redmi X TV و لپ‌تاپ 16.1 اینچی Redmibook توسط شیائومی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی روز سه‌شنبه 26 می طی مراسمی از چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد. محصول اصلی این مراسم سری خانواده Redmi 10X با سه مدل مختلف است. اکنون براساس اخبار و تیزرهای منتشر شده، این شرکت از یک تلویزیون سری Redmi X و یک لپ‌تاپ 16.1 اینچی نیز رونمایی خواهد کرد.

این تلویزیون به سری Redmi Smart TV Max که شامل تلویزیون 98 اینچی 4K و تلویزیون 70 اینچی ردمی که در سال 2019 معرفی شده است اضافه خواهد شد. در این تلویزیون از فناوری MECM استفاده شده که از تار شدن تصاویر در هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند و تصاویر روان، شفاف و بدون افت کیفیتی را نمایش می‌دهد.

تلویزیون سری Redmi Xلپ‌تاپ 16.1 اینچی Redmibook نیز قرار است یک صفحه نمایش بسیار نازک (فقط 3.26 میلی متر) داشته باشد. این کار باعث می‌شود نسبت صفحه نمایش به بدنه به 90 درصد برسد. همچنین گفته می شود بازه رنگ sRGB آن 100درصدی بوده و از پردازنده Ryzen 4000 بهره می‌برد.

Redmibook شیائومی قصد دارد تا روز سه‌شنبه محصولات جدید خود را تست کرده و تیزرهایی از آن‌ها منتشر کند. همچنین قیمت و نحوه عرضه این محصولات در روز رونمایی مشخص خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع