حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ردمی 10 ایکس شیائومی اولین گوشی 5G با امکان اتصال دو سیم‌کارت خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود ردمی ۱۰ ایکس شیائومی اولین گوشی هوشمندی باشد که تراشه دایمنسیتی ۸۲۰ را یدک می‌کشد؛ اما آنچه بیش از هر موردی محصول جدید شرکت شیائومی را جذاب می‌سازد، پشتیبانی ردمی ۱۰ ایکس از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان خواهد بود.

درواقع ردمی ۱۰ ایکس که احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود، اولین گوشی هوشمند ۵ جی خواهد بود که قادر به پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. نحوه عملکرد گوشی هوشمند در زمانی‌که دو سیم‌کارت ۵ جی به کار برود نیز به این صورت است که دستگاه بین دو اپراتور سوئیچ می‌کند تا بهترین کیفیت اینترنت را به کاربر ارائه دهد.

انتظار می‌رود شیائومی از محصول جدید خود در ۲۶ مه (۶ خرداد ۹۹) رونمایی کند. ردمی ۱۰ ایکس علاوه بر پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، مجهز به نمایشگری با پنل آمولد شده است که در رده قیمت چنین محصولی به ندرت می‌توان گوشی هوشمندی با پنل آمولد یافت.

از ویژگی‌های ردمی ۱۰ ایکس برخورداری از نمایشگری همیشه روشن عنوان شده است که البته امکان ویرایش نوشته، محتوای اعلانات و انتخاب نوع آن‌ها وجود دارد. درواقع کاربر می‌تواند اعلاناتی را که در حالت همیشه روشن به نمایش گذاشته می‌شود، ویرایش کند.

شیائومی تیزری از ویرایش حالت همیشه روشن نمایشگر منتشر کرده است که البته شامل نکته‌ای جالب نیز می‌شود. در ویدئو می‌توان مشاهده کرد که ردمی ۱۰ ایکس همراه‌با رابط کاربری MIUI 12 عرضه خواهد شد.

در مورد تراشه دایمنسیتی ۸۲۰ می‌توان گفت که عملکردی در حد تراشه‌های بالارده دارد و برخورداری آن از مودمی سازگار با فناوری ارتباطات 5G می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تراشه جدید مدیاتک شمرده شود.

در ادامه بخوانید:

همان‌طور که ذکر شد انتظار می‌رود گوشی هوشمند ردمی ۱۰ ایکس شیائومی در ۶ خرداد رونمایی شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که شیائومی تنها ردمی ۱۰ ایکس را معرفی نمی‌کند و مدلی پریمیوم به‌نام ردمی ۱۰ ایکس پرو نیز درکنار نسخه استاندارد رونمایی خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع