تصاویر و مشخصات گوشی اوپو رنو ۴ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت اوپو چندین گوشی هوشمند تحت سری رنو عرضه کرده است و اکنون نیز به نظر می‌رسد این شرکت به زودی عضو جدیدی را با نام رنو ۴ به لیست این گوشی‌ها اضافه خواهد کرد. به‌تازگی تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو اخیرا فاش شده است که طراحی و مشخصات دیگری از گوشی اوپو رنو ۴ را نشان می‌دهند.

گوشی اوپو رنو ۴ حداقل دارای دو رنگ‌بندی خواهد بود و همچنین از یک دوربین چهارگانه پشتیبانی خواهد کرد که با ویژگی Ultra Steady به بازار عرضه می‌شود. در پشت پنل نیز آرم اوپو در سمت راست دوربین‌ها وجود دارد که در زیر آن متن عظیمی نوشته شده است که کلمه Glow را نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید همچنان منتظر بمانیم.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که رنو ۴ از اتصال شبکه ۵G و شارژ سریع ۶۵ واتی بهره خواهد برد. گوشی رنو ۴ از ویژگی خاصی مانند نایت مود برخوردار است که می‌توان برای ضبط ویدیو در شب از آن استفاده کرد.

این تصاویر فاش شده نمای جلوی رنو ۴ را نشان نمی‌دهند، بنابراین مشخص نیست که نمایشگر این گوشی به ناچ قطره‌ای مجهز است یا حفره‌ای برای دوربین سلفی. اکنون که این گوشی در بازارهای چینی عرضه شده است، در نتیجه طولی نمی‌کشد که به‌طور رسمی عرضه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع