حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پتنت جدید شیائومی نشان از گوشی تاشو با دوربین چرخشی دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پتنت جدید ثبت شده شیائومی یک گوشی تاشو با ماژول دوربین چرخشی را نشان می دهد. این پتنت که نوعی گوشی هوشمند با طراحی جالب را به تصویر می کشد نشان از تغییرات اساسی طراحی گوشی در دهه های آتی دارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، پتنت جدید ثبت شده شیائومی براساس طراحی‌های CNIPA به سبکی نوین و خلاقانه و بصورت تاشو طراحی شده است. البته این پتنت شباهت زیادی به گوشی های تاشو موتورولا Razer و یا گلکسی Z Flip سامسونگ دارد اما تفوات هایی نیز در آن به چشم می خورد. در این پتنت نوعی میله در قسمت بالایی وجود دارد که محل قرارگیری حسگرهای دوربین است و می تواند حول محور قائم بچرخد. بدین ترتیب دوربین های پشتی طی یک چرخش به جلو می آیند و نقش دوربین های سلفی را بازی خواهند کرد.

لبه پائینی این گوشی در زمان تاشدن به نزدیکی دوربین ها می رسد و البته این موضوع باعث عدم چرخش دوربین ها نخواهد بود. در لبه بالایی دستگاه کلیدهای پاور و تغییر صدا تعبیه شده است. در زیر میله دوربین ها نیز اسپیکر جا سازی شده است. در پتنت منتشر شده تنها طرح این گوشی بطور بسته نشان داده شده و هنوز مشخص نیست که لولای تاشو به چه صورت کار میکند. جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است. البته طراحی و انتشار پتنت به معنی ساخت صد در صد آن نیست زیرا برخی سازندگان در برخی موارد پتنت هایی را ثبت می کنند در حالیکه آنها هیچوقت به مرحله تولید نمی رسند. همه چی به افزایش سوددهی و فضای بازار بستگی دارد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر پتنت جدید شیائومی نشان از گوشی تاشو با دوربین چرخشی دارد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا