حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خدمات «پزشک و مشاور» به اسنپ اضافه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اسنپ با شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، با همکاری سامانه‌ی هاسپیتل، مشاوره‌ی پزشکی آنلاین، سرویس «پزشک و مشاور» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. بدین‌ترتیب، امکان دریافت آنلاین مشاوره‌ی پزشکی و روان‌شناسی در ۳۲ حوزه‌ی مختلف برای کاربران اسنپ فراهم شده است. مشاوران سرویس جدید اسنپ در فرایندی دقیق تأیید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره‌تماس کاربران محرمانه خواهد بود.

چگونه از سرویس پزشک و مشاور استفاده کنیم؟

با واردشدن به سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه‌های مختلف پزشکی و روان‌شناسی دردسترس قرار می‌گیرد که با انتخاب هر دسته‌بندی، پروفایل مشاوران فعال در هر حوزه به‌نمایش درمی‌آید. در پروفایل هر مشاور، توضیحاتی درباره سوابق حرفه‌ای و زمان‌های پاسخ‌گویی مشخص شده است.

مشاوره به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می‌شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده آماده‌ است مشاوره را به کدام روش ارائه دهد؛ بنابراین، کاربران می‌توانند هنگام انتخاب مشاور بسته به سلیقه و تصمیم شخصی‌، از دسته‌ی مشاوران تلفنی یا ویدئویی انتخاب کنند.

اگر پزشک و مشاور آنلاین باشد، کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی تماس در همان لحظه با پزشک مکالمه تلفنی کنند و اگر پزشک آنلاین نباشد، امکان رزرو و تماس و مشاوره با پزشک وجود دارد.

هزینه‌ی مشاوره روی صفحه‌ی پروفایل هر مشاور مشخص شده و دکمه‌ای نیز برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه‌ی رزرو مشاوره، گزینه‌ای برای تعیین مدت زمان مشاوره فعال می‌شود. کاربران می‌توانند مدت زمان حدودی مدنظرشان را انتخاب کنند و اگر توضیح اضافه‌ای دارند، آن را در بخش «توضیحات درخواست» به‌اختصار وارد کنند. با انتخاب گزینه‌ی «ثبت»، کاربران به صفحه‌ی مربوط به افزایش اعتبار راهنمایی می‌شوند تا از این طریق اعتبار حساب سرویس «پزشک و مشاور» را پرداخت و از امکان مشاوره استفاده کنند.

درصورتی‌که کاربری از قبل حساب کاربری سرویس «پزشک و مشاور» را شارژ کرده باشد، این مبلغ مستقیم از حسابش کسر می‌شود. برای اطلاع از میزان اعتبار موجود، باید به صفحه‌ی اصلی پروفایل مراجعه کرد. اگر کاربر به پیگیری با پزشک یا مشاور نیاز داشته باشد، می‌تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک استفاده کند. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مشاور ظاهر می‌شود، با پزشک و مشاور خود گفت‌وگو کنند.

چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خود راضی نباشد، هزینه تمام‌و‌کمال به حساب کاربری او بازگردانده می‌شود. برای استفاده از خدمات پشتیبانی این سرویس می‌توانید با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع