حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نظرات فضانورد ناسا در مورد پرتاب سرنشین دار آمریکا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از فضانوردان فعلی ناسا که اکنون در ایستگاه بین المللی فضایی قرار دارد در مورد پرتاب سرنشین دار ناسا بوسیله کپسول دراگون مصاحبه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از DailyMail، کپسول دراگون اسپیس ایکس روز پنج شنبه بوسیله موشک فالکون 9 این شرکت به فضا پرتاب خواهد شد. محل این پرتاب نیز ایستگاه فضایی کندی در فلوریدا آمریکاست. در این پرتاب دو فضانورد آمریکایی به نام های باب بمنکن و داگلاس هارلی توسط کپسول دراگون به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب خواهند شد.

کریس کاسیری فضانوردی که اکنون در ایستگاه فضایی بین المللی حضور دارد در مورد رویداد پنج شنبه گفته است: این یک گام بزرگ برای ناسا محسوب می شود. آخرین پرتاب فضاپیمای آمریکایی به ماموریت شاتل در سال 2011 بر می گردد و پس از آن تمامی فضانوردان با کمک فضاپیماهای روسی به فضا رفته اند. فضاپیمای شاتل پس از آن دیگر مورد استفاده قرار نگرفت. پس از آن  ما فضانوردان به آینده امیدوار بودیم. و اکنون آینده از راه رسیده است. در این ماموریت دو فضانورد باهوش ناسا نیز حضور دارند که می توانند این ماموریت را به خوبی به پایان برسانند. همچنین فضاپیمای شرکت خصوصی اسپیس ایکس نیز یک ماموریت با ایمنی بالا را تدارک خواهد دید. تنها مشکل شرایط آب و هوایی است که در روز 27 مه و برای ساعت پرتاب تنها 40 درصد آماده است.

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر نظرات فضانورد ناسا در مورد پرتاب سرنشین دار آمریکا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا