حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات در دولت دوازدهم به 18 هزار گیگابیت بر ثانیه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وزیر ارتباطات در جلسه دوره ای شورای معاونان گزارشی از عملکرد دوره ای این وزارتخانه ارائه داده است. در این گزارش آمده ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات در دوره های دولت یازدهم و دوازدهم بطور چشمگیری افزایش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، آذری جهرمی در جلسه شورای معاونان دولت گزارش دوره ای عملکرد وزارت ارتباطات را ارائه داده است. وزیر ارتباطات در این گزارش از اقدامات دولت دوره های یازدهم و دوازدهم در  تشکیل شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: در این دوره رئیس جمهوری برای این موضوع اهمیت زیادی قائل شدند بطوریکه  هسته شبکه ملی اطلاعات از 680 گیگابیت بر ثانیه در دوره های قبل به 18 هزار گیگابیت در ثانیه در زمان حال افزایش داشته است.   این افزایش رونق در شبکه ملی اطلاعات کمک بسیاری کرد تا در دوران شیوع کرونا بانکداری الکترونیک و خرید و فروش های آنلاین و همچنین سلامت الکترونیک با مشکل مواجه نشود.

افزایش ظرفیت هسته‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات می تواند کمک بزرگی به رونق اقتصاد دیجیتال کند. وزیر ارتباطات در ویدئو کنفرانس برگزار شده به مناسبت روز جهانی ارتباطات که هفته پیش برگزار شد، اعلام کرد این وزارتخانه طرح هر ایرانی یک وزارتخانه را در دستور کار خود دارد. با فعال شدن این تعداد سرویس تلویزیون اینترنتی تعداد خانوارهای استفاده کننده از این سرویس به 5 میلیون خواهد رسید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات در دولت دوازدهم به 18 هزار گیگابیت بر ثانیه رسید پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا