آموزش گام به گام میوت یا بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – برای آنکه پست ها و استوری های افراد در اینستاگرام برای شما به نمایش در نیایند، باید به فکر میوت یا بی صدا کردن آن ها باشید.در ادامه نحوه این کار را به شما آموزش می دهیم.

گاهی اوقات آنفالو کردن همکاران، دوستان و آشنایان در اینستاگرام کمی غیر محترمانه به نظر می رسد. اگر حوصله دیدن استوری های یک فرد را ندارید اما همچنان می خواهید برای وی پیام بفرستید، بهتر است پست ها یا استوری های او را میوت یا بی صدا کنید. توجه داشته باشید که با انجام این کار پیامی به مخاطب مورد نظر ارسال نمی شود و بنابراین هیچ سوء تفاهمی به وجود نخواهد آمد. در ادامه نحوه بی صدا کردن یک اکانت در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

نحوه بی صدا کردن افراد در اینستاگرام

نحوه انجام این کار برای هر دو نسخه اندروید و iOS اینستاگرام مشابه است. ابتدا اپلیکیشن را باز کرده و به صفحه شخص مورد نظر بروید. حال روی گزینه Following ضربه بزنید.

حال از منوی ظاهر شده گزینه Mute را انتخاب کنید.

اگر حوصله دیدن پست ها یا استوری های شخص را ندارید، باید به ترتیب سوییچ مربوط به Posts و Stories را فعال کنید. با فعال سازی هر دو گزینه، هیچ یک از پست ها و استوری های شخص برای شما به نمایش در نمی آیند.

روش دیگر برای بی صدا کردن استوری آن است که به قسمت Stories رفته و انگشت خود را روی تصویر پروفایل فرد مورد نظر نگه دارید.

حال گزینه Mute را بزنید تا استوری های شخص بلافاصله ناپدید شوند.

برای میوت کردن پست ها نیز مانند شکل زیر روی منوی سه نقطه ای موجود در سمت راست ضربه بزنید.

با انتخاب گزینه میوت کار تمام می شود.

اگر قصد مخفی کردن پست ها را دارید تنها روی گزینه Mute Posts ضربه بزنید. اما اگر تمایل دارید که هیچ یک از پست ها و استوری های فرد برای شا ظاهر نشوند گزینه Mute Posts and Story را انتخاب کنید.

خارج کردن اکانت اینستاگرام از حالت میوت یا بی صدا

اگر اکانت اینستاگرام فرد را میوت کنید، همچنان می توانید با مراجعه به صفحه شخصی وی، از پست ها و استوری هایش مطلع شوید. برای خارج کردن فرد مورد نظر از حالت بی صدا، روی گزینه Following ضربه زده و از منوی به نمایش درآمده گزینه Mute را انتخاب کنید.

با غیر فعال کردن سوییچ های Posts و Stories، اکانت اینستاگرام از حالت میوت خارج می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع