حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی Redmi 9 گواهی تأییدیه بلوتوث دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جدیدترین گوشی هوشمند سری Redmi با نام Redmi 9 به‌تازگی گواهی تأییدیه‌ی SIG بلوتوث خود را از سازمان استاندارد بلوتوث دریافت کرده است که نشان می‌دهد تاریخ رونمایی آن نزدیک است. در ابتدای ماه مه، خبری منتشر شد که از قرارگرفتن سهوی این گوشی در فهرست گوشی‌ها در وب‌سایت رسمی شیائومی حکایت می‌کرد. علاوه‌براین، انتشار خبر تأییدیه‌ی CCC پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی باتری این گوشی را افشا کرد و منتشرشدن مدارک FCC نیز سبب افشای ظرفیت باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شد. طبق دیگر اطلاعات منتشرشده، احتمالا شیائومی Redmi 9 به تراشه‌ی Helio G70 ساخت مدیاتک مجهز می‌شود.

ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9

در ادامه بخوانید:

گوشی Redmi 9 که با شماره شناسه‌ی M2004K19AG از آن یاد می‌شود، براساس گواهی تأییدیه‌ی بلوتوث، از Bluetooth 5.0 پشتیبانی خواهد کرد و ظاهرا با رابط کاربری MIUI 11 برپایه‌ی اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. غالبا محصولاتی که گواهی تأییدیه‌ی بلوتوث دریافت می‌کنند، نهایتا بعد از یک ماه وارد بازار می‌شوند؛ بنابراین، می‌توانیم تا ابتدای تابستان، رونمایی رسمی گوشی شیائومی ردمی ۹ را شاهد باشیم.

ردمی 9 شیائومی / Xiaomi Redmi 9

سایر مشخصات فنی افشاشده از ردمی ۹ شیائومی نشان می‌دهند که نمایشگر ۶/۶ اینچی و دوربین چهارگانه در قاب پشتی دارد. این مجموعه‌دوربین از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل شده است تا در شرایط مختلف، بهترین گزینه‌ها را برای ثبت تصاویر زیبا از سوژه فراهم کند. همچنین بنابر منابع افشای اطلاعات، مدل پایه‌ی این گوشی حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع