۱۲ خردادماه تاریخ رسمی عرضه Axon 11 SE خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی هوشمند Axon 11 5G شرکت ZTE در اسفندماه (ماه مارس) معرفی شد و شرکت ZTE در وب‌سایت ویبو تأیید کرده است که مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۲ خردادماه (۱ ژوئن) عرضه خواهد شد. گوشی Axon 11 SE شرکت ZTE در تاریخ مذکور به‌طور رسمی در کشور چین اعلام خواهد شد. اگرچه این شرکت هنوز مشخصات رسمی این گوشی را تأیید نکرده است، اما به لطف لیست موجود در سایت تنا، توانسته‌ایم نیم نگاهی به این گوشی بیندازیم. پوستر منتشر شده توسط ZTE قابلیت جدید دوربین این گوشی را نشان می‌دهد. این رونمایی در تاریخ ۱۲ خردادماه (۱ ژوئن) ساعت ۲ بعد‌از‌ظهر به وقت محلی چین انجام خواهد شد.

بر اساس شایعات قبلی، انتظار داریم گوشی Axon 11 SE شرکت ZTE از پردازنده ۷ نانومتری دایمنسیتی ۸۰۰ شرکت مدیاتک با قابلیت اتصال به شبکه ۵G بهره ببرد، که عملکرد مشابهی با اسنپدراگون ۷۶۵G به همراه دارد، هرچند که تنظیمات مجموعه‌ای آن‌ها کمی متفاوت است.
همانطور که در پوستر بالا می‌بینیم، Axon 11 SE برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. بنابراین مطمئنا نسبت به همتای خود کوالکام قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

با توجه به مجوز تنا، گوشی هوشمند Axon 11 SE دارای نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۵۳ اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی با حفره پانچ خواهد بود. این تلفن هوشمند مجهز به یک دوربین سه‌گانه یا چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی که احتمالا شاید یک لنز فوق عریض باشد، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی حسگر عمق و یا دوربین برای عکاسی ماکرو باشد. رم این دستگاه ۶ یا ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. این گوشی اندروید ۱۰ را بدون نصب اولیه همراه با رابط کاربری MiFavor UTE شرکت ZTE و باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اجرا خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع