امکان خرید از گوگل اسیستنت با استفاده از صدای کاربر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل قابلیت جدیدی را برای خرید با گوگل اسیستنت از طریق صدای کاربر آزمایش می کند. در این قابلیت امکان خرید تنها با صدای خود کاربر امکانپذیر خواهد بود.

  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستیار صوتی گوگل قابلیت های متنوعی را برای کاربران به ارمغان آورده. قابلیت جدید در این دستیار صوتی Voice Match است که خرید محصولات را تنها با صدای خود کاربر امکان پذیر می سازد. در واقع این قابلیت نوعی ابزار امنیتی نیز به این دستیار اضافه کرده است. در حاصر گوگل این قابلیت را تنها بصورت آزمایشی امتحان کرده است.

یکی از کارمندان گوگل در مورد این قابلیت مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد در حال حاضر این قابلیت تنها برای خرید در گوگل پلی استفاده خواهد شد اما در آینده این قابلیت در مقابل افزایش امنیت در خریدهایی با اسپیکرها و نمایشگرهای هوشمند انجام خواهد گرفت.

در بروزرسانی جدید صفحه پشتیبانی گوگل نیز دستورالعمل های استفاده از Voice Match ظاهر شده است. البته برخی کاربران نیز مدعی هستند که این بخش تغییری نداشته و بخش تنظیمات گوگل اسیستنت تنها همان روش های احراز هویت اثرانگشت و اسکن چهره را داراست. در هر حال در صورت فعال سازی نیز امکان استفاده از آن ممکن نیست. گوگل توضیحاتی در مورد این قابلیت منتشر کرده که در بخش هایی از آن عنوان شده که این قابلیت در حال حاضر بی نقص نیست و ممکن است فردی با صدایی شبیه به شما و یا صدای ضبط شده شما بتواند روی دستگاه لاگین شده خرید کند. این فناوری در مرحله بی نقص بودن می تواند روند خرید آنلاین را بسسیار راحت و سریع تر کند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر امکان خرید از گوگل اسیستنت با استفاده از صدای کاربر پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا