حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی‌های هوشمند آنر پلی ۴ و ۴ پرو در ۱۴ خرداد معرفی خواهند شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برند آنر اخیرا تائید کرده است که گوشی‌های هوشمند پلی ۴ و پلی ۴ پرو در روز ۱۴ خرداد (۳ ژوئن) رسما معرفی خواهند شد. پوستر مربوط به این هندست‌ها نیز در حساب‌کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

هفته گذشته نخستین تصاویر آنر پلی ۴ پرو با رنگ آبی درخشان منتشر شد. امروز نیز شاهد انتشار مشخصات مدل ارزان‌تر این هندست با نام آنر پلی ۴ در وب‌سایت تنا هستیم. به‌طور معمول فهرست مشخصات دستگاه‌های مختلف در پایگاه داده تنا قابل مشاهده است. این دستگاه با شماره مدل TNNH-AN00 در فهرست تنا ظاهر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هر ۲ دستگاه آنر ۴ از اتصال ۵G پشتیبانی خواهند کرد؛ اما وب‌سایت تنا به مدل دقیق پردازنده مورد استفاده در این هندست‌ها اشاره نکرده است.

اطلاعات فهرست از به‌کارگیری یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز حکایت دارد. این تراشه احتمالا از نوع دایمنسیتی ۸۰۰ ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که آنر پلی ۴ پرو با تراشه پیشرفته‌تری نظیر کایرین ۹۹۰ روانه بازار شود. با این‌حال گزارشات مخابره شده در این زمینه تا حدودی ضد و نقیض به‌نظر می‌رسند.

آنر پلی ۴ مجهز به یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) خواهد بود. ابعاد این هندست معادل ۱۷۰ در ۷۸.۵ در ۸.۹ میلی‌متر و وزنی برابر با ۲۱۳ گرم است. همچنین آنر پلی ۴ به‌همراه یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ روانه بازار می‌شود. این محصول در ۳ پیکره‌بندی مختلف با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی ارائه خواهد شد.

در عین‌حال پیکره‌بندی دوربین اصلی گوشی شامل مجموعا ۴ حسگر بوده و از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر (احتمالا از نوع ماکرو و تشخیص عمق) میزبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی نیز در قسمت جلویی آن و درون یک حفره دایروی‌شکل بر روی نمایشگر مستقر می‌شود.

نکته جالب‌توجه این‌که آنر پلی ۴ پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، دوربین اصلی این هندست مجهز به حسگر IMX600Y ساخت شرکت سونی خواهد بود. لذا اگرچه این سنسور رزولوشن چندان بالایی ندارد؛ اما احتمالا حسگر قدرتمندتری به‌شمار خواهد رفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع