حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

زمان بندی در انتشار توئیت ها به نسخه وب توئیتر آمد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کاربران توئیتر می توانند توئیت های خود را طبق زمان بندی منتشر کنند. توئیتر در نسخه جدید خود انتشار توئیت ها را بر زبق زمان بندی امکان پذیر کرده است. این تغییر در قسمت پائین ایجاد توئیت اضافه شده و کاربران می توانند تاریخ انتشار توئیت های بعدی را مشخص کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Neowin، توئیتر پیش از این از زمان بندی برای انتشار توئیت خبر داده بود. اکنون توئیتر می گوید این قابلیت به توئیتر اضافه شده و کاربران می توانند با استفاده از تقویمی که در قسمت پائین پنجره ایجاد توئیت جدید قرار دارد، زمان انتشار توئیت بعدی خود را مشخص کنند. این تنظیمات تا 18 ماه آینده قابل برنامه ریزی است و در پنجره Schedule توئیت های ذخیره شده برای انتشار قابلیت ویرایش دارند. قابلیت زمانبندی در مدیریت پروفایل را می توانید با نام TweetDeck پیدا کنید.

در نسخه جدید تحت وب این برنامه امکان ذخیره شدن توئیت ها نیز وجود دارد. پیش از این پس از خروج کاربر از برنامه توئیت های نوشته شده در پنجره پاپ آپ ایجاد توییت بدون ذخیره شدن پاک می شدند. اما اکنون این توئیت ها در قسمت پیش نویس ذخیره می شوند. در قسمت راست و بالای این پنجره نیز لینک Unsent Tweets یا توییت‌های ارسال نشده قرار دارند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر زمان بندی در انتشار توئیت ها به نسخه وب توئیتر آمد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا