تیونینگ مرسدس بنز AMG E53 کوپه با رنگ مسی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هفته گذشته شرکت فعال در زمینه تیونینگ از تیونینگ جدید مرسدس AMG E53  کوپه خود رونمایی کرد. نمای ظاهری این خودرو به خصوص در قسمت جلویی آن اسپرت‌تر و به نوعی جذاب‌تر شده است. در این خودروها سیستم MBUX مخصوص مرسدس بنز تعبیه شده است. اگرچه نمای ظاهری AMG E53  کوپه جدید بسیار زیبا و جذاب است اما ظاهر مدل قبلی آن نیز زیبا به نظر می‌رسد.

تیونینگ مرسدس بنز AMG E53 کوپه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید توسط شرکت RodSpeed انجام شده است. این شرکت در میامی واقع شده است.  بدنه این خودرو همان‌طور که مشاهده می‌کنید مسی براق است که ابهتی بسیار چشمگیر به آن داده است.

مرسدس بنز AMG E53 کوپهدر این خودرو از موتور توربو شارژ 3 لیتری inline-six همراه با EQ Boost استفاده شده است که باعث شده قدرت آن به چیزی در حدود 429 اسب بخار یعنی 320 کیلو وات برسد. البته RodSpeed هیچ‌گونه تغییرات مکانیکی در موتور این خودرو ایجاد نکرده است. خودرو کوپه دو در مرسدس E53 با تیونینگ جدید می‌تواند در غرض 4.3 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ثانیه یا 96 کیلومتر بر ساعت برسد. البته حداکثر سرعت آن چیزی در حدود 155 مایل بر ساعت یا 250 کیلومتر بر ساعت است.

چرخ‌های این خودرو مدل Vossen هستند که ظاهر آن را بسیار زیبا کرده‌اند. این تایرهای را در خودروهایی مثل کوروتن C8 و استینجر GT  کیا  مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌رسد استفاده از این مدل چرخ برای خودرو امضای شرکت‌های تیونینگ در میامی است ظاهر فوق‌العاده و خیره کننده‌ای به خودرو می‌دهد.

مرسدس بنز AMG E53 کوپهمدل 2021 مرسدس بنز AMG E53 کوپه قرار است تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. قرار است در این خودرو از پنجره‌های مشبک پانومرا، چرخ‌های 20 اینچی استفاده شود. این خودرو در دو رنگ آبی مانگو و همچنین خاکستری ذغالی براق ارائه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع