حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی فروشگاه اینترنتی مبیت – زومیت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خوب است بدانید که توجه افراد به زمان و وقتی که برای خرید کالای محبوب‌شان اختصاص می‌دهند، موجب شد تا روش‌های نوین خرید مثل خرید از فروشگاه اینترنتی مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

علاوه بر این، به‌جای اینکه ساعت‌ها در ترافیک وقت بگذرانید و در آلودگی صوتی و هوا قرار بگیرید، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای شما به‌صرفه‌ترین و به‌روزترین شکل ممکن برای تهیه کالا است. لذا مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به معایب آن بیشتر است و سبک زندگی مردم دچار تغییر و تحول بسیاری شده است. با فروشگاه‌ اینترنتی مبیت که یک فروشگاه معتبر و به صرفه خرید گوشی موبایل است همراه باشید.

چه کسی راحتی در امر خرید را دوست ندارد؟

امروزه برای همه افراد این موضوع روشن است که خرید آنلاین نسبت به خرید سنتی راحت‌تر است. فقط کافی است که تصور کنید روی کاناپه لم داده‌اید و به‌دنبال مناسب ترین تلویزیون‌های هوشمند برای تماشای فیلم‌های سینمایی هستید. با ورود به فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال و هوشمند به‌راحتی و آسودگی می‌توانید انواع و اقسام تلویزیون‌ها را با صفحه‌نمایش چندین و چند اینچی ببینید و پس از بررسی قیمت‌های رقابتی، تلویزیون مدنظر خود را سفارش بدهید. بی شک تا به حال، حداقل یک بار تجربه یک خرید اینترنتی موفق داشته‌اید. برای همین با روند سفارش دادن کالاهای دیجیتال آشنا هستید و می‌دانید که با چند کلیک ساده و بدون صرف زمان زیاد می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. زمانی هم که نوبت به دریافت کالا می‌رسد، نیازی نیست تا هزینه قابل توجهی برای حمل‌و‌نقل کالا صرف کنید و از مبلغ بالای آن، کلافه شوید!

هیچ چیز بهتر از مقایسه در خرید نیست!

چه در خرید سنتی و چه در خرید آنلاین، مقایسه قیمت‌ها و کیفیت کالاهای مورد نیازتان از جذابیت‌های به‌خصوصی برخوردار است. برای مثال، با ورود به اکثر فروشگاه‌های اینترنتی در یک نگاه متوجه می‌شوید که کدام محصول نسبت به سایر محصولات، پرفروش‌تر بوده است. سپس با بررسی قیمت و کارایی این کالا با کالاهای دیگری که همین ویژگی را دارند، به خوبی متوجه خواهید شد که چرا این کالا مناسب‌تر و پرفروش‌تر بوده است. به بیانی ساده، مقایسه در خرید به شما کمک می‌کند تا معیارهای مناسب بودن کالا را پیدا کنید و آگاهانه تر از قبل، خرید کنید. اکنون با توجه به این موضوع فکر کنید که با مراجعه حضوری به یک فروشگاه خرید موبایل در سطح شهر، آیا فروشنده می‌تواند به تمامی سوالات شما در خصوص قیمت و مرغوبیت بین کالاها، پاسخ درست و کافی بدهد؟ بدیهی است که پاسخ دادن به این دسته از سوالات، حوصله و زمان می‌خواهد تا حجم زیادی از اطلاعات دراختیار شما قرار بگیرد. پس به‌جای سؤال پیچ کردن یا کلافه کردن فروشنده‌ها، سعی کنید تا در فضای اینترنتی محصول خود را زیر و رو کنید تا به یک نتیجه خوب برسید.

باکس جست‌وجو در خرید حضوری دیده می‌شود؟

مبیت

مسلما فروشنده یک فروشگاه در سطح شهر یا در یک پاساژ، نمی‌تواند تمامی محصولات خود را در ویترین جای دهد و به مشتریان خود نشان دهد. برای همین، شما مجبور هستید تا برای جست‌وجوی کالای مورد نیاز خود به داخل فروشگاه بروید و سؤال خود را بپرسید. اکنون فکر کنید که به‌دنبال گوشی موبایل هواوی Y5 2019 می‌گردید، آیا می‌توانید کالاهای به نمایش گذاشته شده در ویترین مغازه‌های فروش موبایل هوشمند را ببینید و سپس اقدام به خرید کنید؟ پاسخ این سؤال کاملا بدیهی است. شما نمی‌توانید ساعت‌ها برای دیدن گوشی هواوی Y5 2019 وقت بگذارید، چرا که چشمان شما خسته خواهند شد و پس از ۱۵ دقیقه بررسی دقیق محصولات ویترین، دست از تلاش می‌کشید. در صورتی که در فروشگاه اینترنتی موبایل می‌توانید در باکس جست‌وجو، اسم کالا یا برند محصول مدنظر خود را تایپ کنید و کمتر از یک دقیقه منتظر پاسخ خود باشید. حالا به‌طور کامل متوجه هستید که جست‌وجو کردن در یک فروشگاه اینترنتی به مراتب بسیار ساده تر از پرسه زدن و گشتن در مراکز مختلف خرید سطح شهر است.

قطعا تجربه دیگران برای شما سودمند است

خیلی کم پیش می‌آید تا در خرید سنتی، افرادی را ببینید که دقیقا همان محصول شما را خرید کرده‌اند یا کالایی مشابه با آنچه که شما می‌خواهید خریداری کرده‌اند. به هر حال شما نیاز دارید تا نظرات دیگران را برای خرید کالا بدانید. حال اگر از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید، می‌توانید نظرات، انتقادات یا تجربه دیگر افراد را از خرید همان محصول ببینید و سپس آگاهانه خرید کنید. فرض کنید که می‌خواهید تلویزیون ۴۹ اینچی بخرید و انواع و اقسام تلویزیون ۴۹ اینچی در بازار موجود است. کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ این‌جا است که نظرات دیگران به شما کمک می‌کند تا مناسب ترین نوع تلویزیون هوشمند ۴۹ اینچی را تهیه کنید. برای همین، خرید از فروشگاه اینترنتی تلویزیون، بهترین گزینه پیش روی شما است. چرا که درکنار همان محصول می‌توانید نظرات افراد دیگر را ببینید و از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنید.

اکنون برای خرید موبایل هوشمند چه کار می‌کنید؟

با توجه به ویژگی‌هایی که برای خرید کالا بررسی نمودیم، احتمالا برای تجربه بهترین راه خرید لوازم دیجیتال از جمله گوشی‌های هوشمند و انواع پاور بانک، به‌دنبال معتبرترین و معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی موبایل هستید. برای همین، تصمیم می‌گیرید تا خصوصیات گفته شده را در این نوع از فروشگاه‌های اینترنتی جست‌وجو کنید. این فکر شما کاملا درست است، اما می‌دانید که زمان زیادی را از دست خواهید داد. چرا که فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در سطح کشورمان وجود دارند و شما نمی‌توانید برای پیدا کردن آن‌ها وقت زیادی از دست بدهید. برای همین‌، استفاده از نظرات و تجربه‌های دیگران به شما کمک بسیاری می‌کند. لذا با توجه به این امر، فروشگاه اینترنتی مبیت همان فروشگاه آنلاین است که می‌توانید به آن اعتماد کنید، مرغوب‌ترین کالاهای دیجیتال را با چند کلیک سفارش دهید و کمتر از دو روز کاری منتظر کالای خود باشید.

چرا رقابت قیمت و کیفیت محصولات برای شما مهم است؟

اگر تا به حال، تجربه خرید موفق از یک فروشگاه اینترنتی موبایل را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که دو عامل قیمت و کیفیت درکنار هم در خرید بسیار تأثیرگذار هستند. وقتی که شما بتوانید با کیفیت ترین گوشی هوشمند SAMSUNG GalaxyA51 را با قیمتی مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید، امکان ندارد که به فکر خرید از سایرین باشید. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی مبیت توانسته است میزان کیفیت را در رقابت بین قیمت حفظ کند. از طرفی، شما هم از گوشی تلفن همراه SAMSUNG Galaxy A51 که از مبیت خریده اید یا قصد دارید بخرید، راضی هستید و به دوستان‌تان هم پیشنهاد می‌کنید تا از مبیت که یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی موبایل است، خرید آنلاین داشته باشند.

از فروشگاه‌اینترنتی ارزان‌تر از همیشه خرید کنید

مبیت

درست است که در روند خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نمی‌توانید با فروشنده چانه بزنید و تخفیف بگیرید. اما فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت همیشه به فکر مشتریان خود است. برای همین، با تایپ آدرس فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت (https://www.mobit.ir) و ورود به صفحه اول آن، ستون‌های زیادی از کالاهای مختلف می‌بینید که تخفیف خورده‌اند. وسایل جانبی موبایل، انواع پاور بانک، هدفون بی‌سیم و کیبوردهای تایپ کامپیوتری در مدت زمان مشخصی تخفیف خورده‌اند تا شما بتوانید با شفافیت بیشتری، رقابت بین کیفیت و قیمت را احساس کنید. پس امکان خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی بدون چانه‌زنی و صرف زمان زیاد برای کاهش قیمت محصولات، با فروشگاه اینترنتی مبیت وجود دارد. علاوه براین، با سیستم امتیازدهی در مبیت می‌توانید ارزان‌تر از همیشه خرید کنید. چرا که بسیاری از کاربران این فروشگاه اینترنتی توانسته اند تا با ۵۰۰ امتیاز خود، ۵۰ هزار تومان از مبلغ موبایل، هدفون بی‌سیم و انواع پاور بانک را به‌صورت سکه پرداخت نمایند.

ویژگی و خصوصیات کالای دیجیتال چقدر برای شما ارزش دارد؟

اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که خرید اصولی برای‌تان اهمیت بسیاری داشته باشد، اطلاع از ویژگی‌های به‌خصوص کالا برای شما حیاتی است. برای مثال، هنگامی که می‌خواهید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 بخرید، باید بدانید که پردازنده، حافظه، صفحه‌نمایش، شبکه‌های ارتباطی، دوربین، امکانات نرم‌افزاری یا سایر مشخصات این نوع موبایل چگونه است یا کدام خواسته شما را برطرف می‌کند. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی مبیت در بخش پردازنده، تمامی جزئیات از جمله تراشه، پردازنده مرکزی، نوع پردازنده و پردازنده گرافیکی ذکر شده است. همچنین در سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند، حافظه داخلی، مقدار رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حداکثر ظرفیت کارت حافظه، صفحه‌نمایش رنگی، صفحه‌نمایش لمسی، رزولوشن تصویر، شبکه‌های ارتباطی، ‌فناوری‌های ارتباطی، فناوری مکان‌یابی و قابلیت‌های دوربین به‌طور کامل و با جزئیات بررسی شده‌اند. پس می‌توانید از خرید تلفن همراه‌تان از فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت مطمئن باشید.

چه فیلترهایی برای خرید گوشی موبایل در نظر دارید؟

فیلترهای متفاوتی برای خرید گوشی تلفن همراه وجود دارد که قطعا شما هم نسبت به آن‌ها بی توجه نیستید. برای مثال، این موضوع اهمیت دارد که کدام برندها را برای خرید پیشرفته‌ترین گوشی مد نظر دارید. از طرفی، قیمت گوشی تلفن همراه هم برای شما مهم است. مسلما شما نمی‌توانید همه این فیلترها را در خرید سنتی اعمال کنید. فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت این امکان را به شما عزیزان می‌دهد تا براساس فیلترهایی که اعمال می‌کنید، تلفن همراه مد نظر شما را پیشنهاد بدهد و شما را از جست‌وجوی متوالی و خسته‌کننده نجات می‌دهد!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع