حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Sodar، ابزار واقعیت افزوده گوگل برای حفظ فاصله اجتماعی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با توجه به شیوع کرونا حفظ فاصله اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. گوگل در فناوری جدید خود با استفاده از گوشی هوشمند راهکار مناسبی را برای حفظ فاصله اجتماعی برای کاربر مهیا کرده است. پیش از این نیز گوگل با همکاری اپل برنامه ردیابی تماس را با هدف شناسایی تماس میان افراد توسعه داده بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Pocketnow، ابزار Sodar ساخت شرکت گوگل از دوربین گوشی های هوشمند استفاده کرده و با کمک آن بر روی صفحه نمایش یک دایره به شعاع 2 متر نشان می دهد. در این ابزار از WebXR گوگل استفاده شده و همانند دیدن اشیاء در واقعیت افزوده یک دایره شبیه سازی می شود. کاربران گوشی های اندرویدی می توانند برای استفاده از این ابزار به وبسایت Sodar.WithGoogle.com رفته و پس از نصب آن را راه اندازی کنند. کاربرانی که آن را استفاده کرده اند آن را ابزاری بی نقص می دانند که بدون هیچ مشکلی عملکرد رضایت بخشی خواهد داشت. در حال حاضر و با توجه به الزام رعایت فاصله 2 متری برای جلوگیری از شیوع ویروس می توان این ابزار را کارآمد توصیف کرد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر Sodar، ابزار واقعیت افزوده گوگل برای حفظ فاصله اجتماعی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا