حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی 360

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در ایران امکان خرید مستقیم از چین نداریم و اگر هم با امکانات فعلی این امر حاصل شود، قیمت تمام‌شده آن‌قدر گران است که معمولا صرفه‌ی اقتصادی ندارد و البته این مشکل فقط برای هم‌وطنان عزیزمان نیست. از‌این‌رو، تیم شیائومی ۳۶۰ در ایران تصمیم گرفت وب‌سایت فروش آنلاین شیائومی را راه‌اندازی کنند تا بتوانید محصولات شیائومی را با قیمت و تنوع و سرعت مناسب در ایران بخرید.

  • آیا برند چینی شیائومی قابل‌اعتماد است؟
  • آیا کیفیت محصولات چینی شیائومی مناسب است؟
  • محصولات شیائومی در‌مقایسه‌با محصولات اپل، هواوی، سامسونگ و… چگونه است؟

این‌ها سؤالاتی است که پیش از خرید محصولات شیائومی، در ذهن افرادی وجود دارد که تا‌به‌حال از این برند خرید نکرده‌اند؛ اما نگران نباشید! فروشگاه اینترنتی «شیائومی 360» تعهد دارد کالا‌های فروخته‌شده را به شرط باز‌نشدن جعبه و تغییر شکل ظاهری اولیه، بدون قیدوشرط از مشتری پس بگیرد. این فروشگاه از فروشگاه‌های قدیمی بازار کامپیوتر رضا است که حالا فعالیت آنلاین خود را گسترش داده است.

داستان من و شیائومی 360

برای علاقه‌مندان به خرید لوازم کامپیوتری و تجهیزات جانبی، بازار کامپیوتر رضا یکی از آن بازارهای مهم است. تقریبا دو سال پیش، برای خرید ساعت هوشمند شیائومی تصمیم نهایی خود را گرفته بودم. به توصیه‌ی دوستان یکی از مدل‌های شیائومی را انتخاب کردم؛ اما بعد از گشت‌و‌گذار آنلاین، دلم به خرید اینترنتی رضایت نداد. تصمیم گرفتم فروشگاهی معتبر پیدا کنم.

در طول گشتن، گذرم به فروشگاه شیائومی 360 در پاساژ رضا افتاد. از ابتدای ورود، برخورد صمیمی و گرم فروشنده‌ی فروشگاه من را به‌خود جذب کرد. ازآنجاکه خودم آدم خوش‌صحبتی هستم، مکالمه ما بسیار طولانی شد.

فهمیدم قائم کامپیوتر، فروشگاه آفلاینِ فروشگاه اینترنتی شیائومی 360، بیست سال در این بازار سابقه دارد و به‌قول معروف، از قدیمی‌های بازار است؛ اما رکود بازار و گسترش فروش اینترنتی،  کمی کسب‌و‌کارشان را تحت‌تأثیر قرار داده است. برای من توضیح دادند فروشگاهی اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند که قصد دارند آن را توسعه دهند و فروش اینترنتی محصولات شیائومی را افزایش دهند.

خلاصه خرید را انجام دادم و ساعتم الان که دارم برای شما می‌نویسم، در دستم است. کیفیت عالی ساعت که بدون هیچ مشکلی برایم کار کرد، من را جزو طرفداران برند شیائومی کرد. چند روز پیش، برای تولد خواهرم تصمیم به خرید گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 گرفتم.

به‌صورت اتفاقی چشمم به آدرس فروشگاه شیائومی 360 در نتایج جست‌وجوی گوگل افتاد. با شناختی که از قبل داشتم، دیدن فروشگاه اینترنتی آن‌ها برایم جالب بود. لینک را باز و مشخصات فروشگاه را بررسی کردم. دقیقا همان فروشگاهی بود که دو سال پیش از آن خرید کرده بودم. این مجموعه به‌خوبی توانسته بود طبق برنامه‌ریزی‌اش، جایگاه خود را در بین واردکنندگان و فروشندگان اینترنتی محصولات شیائومی باز کند.

بدون تردید گوشی را به سبد خرید اضافه و وجه را پرداخت کردم. محصول خیلی سریع به دستم رسید و اتفاق جالبی افتاد. همان برخورد صمیمی بعد از فروش اینترنتی نیز تکرار شد. خدمات پس از فروش با تماس و برخورد عالی، میزان رضایت من از خرید را بررسی کرد که بدون شک رضایت کامل من را جلب کرده بود.

شیائومی چگونه توانست این رشد خیره‌کننده را تجربه کند؟

تا همین چند سال پیش، اگر نام برند شیائومی را می‌آوردی، همه سعی می‌کردند از آن انتقاد کنند. این هم یکی از ویژگی‌های ما ایرانیان است که برندهای جدید را تخریب می‌کنیم! بااین‌حال، بعد از ورود شیائومی به ایران، جایگاه آن آهسته‌آهسته در بازار داخل و سراسر جهان تثبیت شد.

در آوریل ۲۰۱۰، مدیرعامل سابق، لی لی جون، شرکت شیائومی را به‌عنوان شرکتی نرم‌افزاری برای ایجاد ROM سفارشی جدید براساس اندروید گوگل تأسیس کرد. هدف آن‌ها فراهم‌کردن رابط کاربری آسان و قابلیت‌های دیگری بود که اندروید هنوز ارائه نکرده بود. شیائومی به‌عنوان اَبَربرند تعداد زیادی از تولید‌کنندگان چینی و برندهایشان را گردآوری کرده و موفق شده است با کنار هم قراردادن صنایع و همسوکردن تعدادی از تولیدکنندگان و کارخانه‌ی کوچک اتحادی تشکیل دهد. به‌گونه‌ای که درحال‌حاضر و هنگام خواندن این مقاله، این قطرات کوچک تشکیل سیل و موج خروشانی داده که در حال درنوردیدن دنیای تکنولوژی و کالاهای هوشمند و بازارهای روز جهانی هستند.

شیائومی در زبان چینی به‌معنی «ارزن» است. می‌دانید که این دانه‌ی ریز، اما مغذی به‌خودی‌خود بسیار کوچک و حقیر به‌نظر می‌آید؛ ولی همین دانه‌های ریزوکوچک درکنار هم می‌توانند کارهای عجیب و تأثیرگذاری انجام دهند که شیائومی با تأثیر از بار معنایی آن و برنامه‌ریزی برندهای کوچک و کنترل کیفی محصولاتش در حال رسیدن و فتح قله‌های دست‌نیافتنی در بازارهای روز جهان است.

درادامه، تعدادی از برندهای این مجموعه‌ی قوی و هماهنگ و بلندپرواز را با زمینه‌ی فعالیتشان به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید محصولات و نمونه‌هایی از آن‌ها را در کشور عزیزمان فقط از مجموعه‌ی شیائومی ۳۶۰ با اطمینان‌خاطر از اصالت و سلامت، سریع تهیه کنید.

  • همه‌ی ‌کالاهای تولید برندشیائومی: Mi
  • تجهیزات خانه‌ی هوشمند: Aqara
  • بند ورزشی و ساعت هوشمند Amazfit
  • زندگی و خانه‌ی هوشمند Mijia
  • لوازم خانگی هوشمند Jimmy-Deerma
  • لوازم لاکچری جانبی موبایل Zmi
  • لوازم جانبی موبایل ‌و داخل خودرو Roidmi
  • دوربین‌های نظارتی Yi-imi-Huala

اگر دلایل موفقیت شیائومی را در گوگل جست‌وجو کنید، دَه‌ها داستان پیدا خواهید کرد که چرا این استارتاپ چینی در بازاری زیرسلطه‌ی برند‌های قدیمی‌تر پیروز است؛ برندهایی که هزینه‌های زیادی صرف بازاریابی و تبلیغات می‌کنند. یکی از دلایل مهم، گسترش این برند در کشورهای مختلف و عرضه‌ی قیمت‌های بسیار عالی در ازای کیفیت است.

برند شیائومی قطعا در خارج از مرزهای چین غریبه نیست و از دیدگاه چینی‌ها، شیائومی مظهر رؤیای استارتاپی تحقق‌یافته است. این شرکت نماد غرور ملی و فردگرایی برای مصرف‌کننده‌ی جوان چینی است و نشانگر امید و اعتقاد به ایده‌ها و نوآوری و سفری به‌سوی موفقیت است.

شیائومی 360

چرا شیائومی 360 توانست برند موفق فروش اینترنتی شود؟

داستان فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 کمی متفاوت از سایر عرضه‌کنندگان این برند در ایران است. اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد ارتباطات صمیمی و چهره‌به‌چهره کسب‌و‌کارهای سنتی با مردم کاهش یابد، هنوز این فروشگاه به احترام متقابل برپایه‌ی سنت دیرینه‌ی خود پایبند است.

فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 با طراحی جذاب و درج شعار Make Things Happen روی بسته‌بندی محصولات خود، به سلیقه‌ی مشتریان و مخاطبان خود احترام گذاشته است. یکی از خدمات جالب شیائومی 360 این بود که نه‌تنها از برند شیائومی، بلکه محصولات متنوع از برندهای مختلف را می‌توانستی از آنجا سفارش بدهی. ارتباطات زیاد با چین و قدرت واردات درخورتوجه این مجموعه محصول اختصاصی شما را در کمتر از ۴۵ روز به‌دست شما می‌رساند؛ خدمتی که قطعا تا چند وقت دیگر و پس از عادی‌شدن اوضاع‌واحوال بعد از کرونا تکرار می‌شود.

فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 ارسال سریع و مطمئن کالا را تضمین می‌کند. همچنین، واحد مشاوره‌ی قدرتمندی دارد که تقریبا به‌صورت ۲۴ ساعته با مشتریان در ارتباط است. چه بودجه‌ی کمی داشته باشید، چه بهترین محصول بازار را بخواهید، مشاوران این مجموعه بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این فروشگاه ارائه‌ی مشاوره‌ی خرید به افرادی است که حتی مشتری این فروشگاه هم نیستند. حتی اگر محصول خود را از جای دیگری تهیه کرده باشید، بازهم واحد مشاوره با صبر و حوصله تمام پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد. هدف اصلی این فروشگاه، جذب حداکثری در بازار لوازم دیجیتال است؛ هدفی که از روش‌های گوناگون دنبال رسیدن به آن است.

شیائومی 360

این فروشگاه اینترنتی ۲۴ ساعت مهلت آزمایش محصول را به مشتریان می‌دهد؛ ویژگی‌ای که بسیاری از مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند. با این امکان، بابت نارضایتی از خرید نگرانی نخواهید داشت.

بدون شک اگر قصد داشته باشید گوشی هوشمند، تلویزیون،  هندزفری، تجهیزات خانه‌ی هوشمند و بسیاری از محصولات دیگر را بخرید، شیائومی گزینه‌ای بسیار مناسب است. قیمت عالی و کیفیت چشمگیر‌ این برند را به جایگاهی فوق‌العاده در مدتی کوتاه رساند. اگر تصمیم گرفته‌اید محصولات شیائومی را بخرید، توصیه‌ی من به شما فقط فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع