آنر 30S همان گوشی هواوی P40 Lite 5G است که در اروپا فروخته خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی آنر 30S اوایل سال 2020 در چین رونمایی شد. حال به نظر می‌رسد این اسم فقط برای بازارهای بین المللی عرضه گوشی بوده و در واقع آنر همان گوشی هواوی nova 7 SE (که به هواوی P40 Lite 5G نیز معروف است) را روانه بازارهای اروپایی خواهد کرد.

البته حواستان باشد این گوشی آنر را با مدل Huawei P40 Lite اشتباه نگیرید. اگرچه هنوز نمی‌توان به طور دقیق از درستی اخبار و رندرهای منتشر شده صحبت کرد اما از شرکت هواوی و زیر مجموعه آن، آنر، بعدی نیست که یک گوشی را با نام‌های متفاوت روانه بازارهای مختلف کرده و از آن رونمایی کنند.

آنر 30S

نکات مشترک زیادی بین این دو گوشی وجود دارد؛ چیپست Kirin 820 با مودم داخلی 5G، نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح +Full HD و دوربین سلفی 16 ماگاپیکسلی در دو گوشی استفاده شده است.

دوربین‌های استفاده شده در پشت گوشی نیز شباهت‌های زیادی دارند؛ دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در هر دو گوشی وجود دارد. تنها تفاوت آنر 30S اروپایی با نسخه رونمایی در چین، دوربین 8 مگاپیکسلی است که با سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد.

گوشی هواوی P40 lite 5G با قیمت 400 یورو در فروشگاه های اروپایی فروخته می‌شود اما اگر همین دستگاه با نام آنر عرضه شود، باید کمی ارزان‌تر عرضه شود. این موضوع دقیقا در خصوص Honor 20 و Huawei nova 5T اتفاق افتاد که با چندین نام متفاوت روانه بازارهای مختلف شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع