بهترین هتل های استانبول را بیشتر بشناسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

استانبول شهری است که شما می توانید از بودن در هر گوشه از آن لذت ببرید. این شهر که به نوعی ابر شهر محسوب می شود و شما می توانید روز ها برای گشت و گذار در آن و همینطور پیدا کردن گوشه و کنار آن می توانید زمان بسیاری را وقت صرف آن کنید.

اما در این مطلب ما قصد نداریم تا درباره جاذبه های تفریحی و همینطور جاذبه های تاریخی این شهر مهم صحبت کنبم. در این قاله ما قصد داریم تا شما را با هتل های بسیار جذاب و دیدنی استانبول آشنا کنیم که می توان آن ها را یکی از جاذبه های اقامتی این شهر و به طور کلی کشور ترکیه قلم داد کرد. جالب است بدانید که هتل های استانبول آنقدر متنوع و پرطرفدار می باشند که می توانیم ساعت ها و هزاران کلمه برای توصیف آنها زمان بگذاریم

اما قصد داریم تا دو تا از هتل های برتر این شهر در رزرو تور استانبول را که دارای محبوبیت ویژه ای در میان مسافران می باشند را به شما معرفی کنیم. در ضمن هتل های این شهر را به راحتی می‌ شود از نظر قیمت و امکانات در دسته‌ های مختلف قرار داد و اینکه شما در استانبول با توجه به میزان بودجه ‌ای که برای اقامت خود و همراهانتان و به طور کلی برای تمامی طول سفر خود در نظر گرفته اید، و همچنین با توجه به نزدیک بودن به مکان ‌هایی که مد نظر شما می باشد می ‌توانید یکی از هتل‌ های خوب استانبول را انتخاب کنید و در آن ها اقامت خوبی داشته باشید.

این نکته قابل ذکر است که معروف ترین محله ای که توریست های بسیاری هر ساله  به دنبال اقامتی راحت و بی دردسر می باشند میدان تکسیم می باشد که تقریبا در نزدیکی بیشتر جاذبه های دیدنی استانبول قرار دارد و به علاوه این که تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید استانبول و همینطور رستوران ‌ها و کافه‌ های استانبول هم در آن اطراف دیده می شود.

همچنین اگر شما عزیزان دوست دارید که هم علاوه بر دیدن و گشت و گذار در این شهر از بالاترین امکانات و همینطور درجه ای بسیار عالی از اقامت را تجربه داشته باشید و  همینطور هزینه ای چندان برای شما در درجه اهمیت قرار ندارد این امکان را  خواهید داشت که به سراغ هتل‌ های لوکس این شهر رفته و با توجه به سلیقه ‌تان یکی از آنها که در نوع خود  بی همتا می باشد را رزرو کنید.

در ادامه با سایت سفرباتو همراه باشید تا شما را با این شهر و همینطور جاذبه های اقامتی آن بیشتر اشنا کنیم.

هتل پوینت بارباروس

می توان گفت بعد از هتل رادیسون بلو در استانبول این هتل یکی از برترین ها در نوع خود می باشد. این هتل که دارای گنج ستاره بین المللی می باشد در شهر زیبای استانبول قرار گرفته است و دارای امکانات اقامتی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که این هتل  دارای تعداد دویست و دو اتاق می باشد که هرکدام از آن ها دارای امکانات رفاهی متفاوتی می باشد.  اما نکته ای که در باره تمامی اتاق های این هتل یکسان است این است که تمامی اتاق های این هتل  همه‌ آن‌ ها دارای سیستم تهویه مطبوع ب.ده که در کنار تلویزیون ال سر دی و همینطور کانال های کابلی می تواند از این نظر برای شما بسیار جالب توجه باشد.

اما چه کسی حاضر می شود در طول سفر خود در استنابول خود را در اتاق های هتل حبس نماید و به دید ن برنامه های تلویزونی بشیند. از دیگر امکانات این هتل داشتن اتاق هایی با  حمام و دستشویی خصوصی ، ورودی هایی برای اتصال بین تلویزیون ، پخش کننده های سی دی و لپ تاپ و اینترنت رایگان بیسیم هستند و از ویژه ترین امکانات هتل می توان به  وای ‌فای رایگان ‌، پارکینگ رایگان ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تبدیل ارز، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، سالن های ماساژ ، سرویس اتاق ، صبحانه در اتاق ، اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی بوده و همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و بین ‌المللی را سرو می ‌کند که بسیار هم در بین گردشگران این شهرمحبوبیت دارد.  همچنین رزرو تور کیش را در سایت سفر باتو ببینید.

از دیگر امکانات این هتل می توان بهسیستم گرمایشی ، سالن های ورزشی ، استخر سرپوشیده و باز ، خشکشویی ، ترانسفر فرودگاهی ، چک این و چک اوت سریع ، اجاره خودرو ، صرافی ، تهویه مطبوع ، فروشگاه هدیه ، جکوزی ، وای‌ فای که در تمامی مکان های هتل می توان از آن ها استفاده کرد ، انواع رستوران و کافه نیز موجود است.

به طور کلی مرکز اقامتی در هر شهر و کشور می تواند تاثیر بسیار زیادی در چگونگی آن سفر در ذهن شما داشته باشد پس در انتخاب مرکز اقامتی مورد نظ خود بسیار توجه داشته باشد.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع