تغییر نام کاربری در اپلیکیشن Twitch

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – از زمان بروز اینترنت و ایجاد قابلیت‌هایی مثل ساخت حساب کاربری، همه ما نام‌های کاربری زیادی در طول عمر خود ساخته‌ایم. در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر نام‌ کاربری در اپلیکیشن Twitch را آموزش دهیم.

تا پیش از این امکان تغییر نام کاربری در Twitch برای کاربران وجود نداشت. در واقع کاربران برای تغییر نام کاربری خود باید حساب کاربری جدیدی ایجاد می‌کردند. این مسئله مشکلات زیادی به همراه داشت. مثل کاربر بسیاری از فالورهای خود را از دست می‌داد. اما خوشبختانه این امکان برای کاربران ایجاد شده است.

برای تغییر نام ‌کاربری در  اپلیکیشن Twitch تنها کافی است چند مرحله کوتاه را طی کنید تا موفق به انجام این کار شوید. شما می‌توانید هر 60 روز یک‌بار نام کاربری خود را تغییر دهید.

برای تغییر نام کاربری در اپلیکیشن Twitch مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد حساب کاربری خود در Twitch شده و در صفحه Home روی گزینه نام کاربری یا Username تک تایمز کنید. سپس گزینه Setting را از منوی باز شده انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری

در صفحه باز شده یعنی Profile Setting در قسمت Username نام کاربری خود و در قسمت Display Name نامی که می‌خواهید برای حساب کاربری شما نمایش داده شود را انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری

 به‌محض تغییر نام کاربری، نام کاربری جدید در بخش Profile Setting نمایش داده می‌شود و فالورهای شما می‌توانند این نام کاربری تغییر یافته را مشاهده کنند.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که می‌توانید از اسم مشابه به نام کاربری با نوشتار متفاوت در قسمت Display Name استفاده کنید.

طبق گفته وبلاگ مربوط به اپلیکیشن Twitch نام‌های کاربری بلااستفاده تا 6 ماه قابل استفاده مجدد توسط خود کاربر هستند و بعد از گذشت این مدت، این نام کاربری برای کاربران دیگر قابل دسترسی می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع