HP لوازم جانبی گیمینگ با طراحی ساده و قیمت مناسب معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

HP چند روز پیش لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید خود را در زیربرندهای اومن و پاویلیون معرفی کرد. درکنار کامپیوترهای شخصی، لوازم جانبی جدید شرکت آمریکایی مخصوص گیمرها نیز رونمایی شد. ماوس مخصوص بازی و اولین هدست بی‌سیم ۲/۴ گیگاهرتزی و یک نمایشگر خمیده‌، از لوازم جانبی بودند که HP با تمرکز بر بازار کاربران حرفه‌ای معرفی کرد. محصولات جدید در دسته‌ی لوازم جانبی، با برندهای Omen و HP عرضه می‌شوند.

ماوس‌های جدید مخصوص بازی HP به‌نام‌های Omen Vector با قیمت ۴۹ دلار و Omen Vector Essential با قیمت ۲۹ دلار عرضه شدند. هر دو مدل، در دسته‌ی سیمی قرار می‌گیرند و ۶ دکمه‌ی کاربردی را دراختیار گیمر قرار می‌دهند. اومن وکتور به‌عنوان نسخه‌ی حرفه‌ای شناخته می‌شود که از حسگر Omen Radar 3 مبتنی بر PixArt PMW3389 بهره می‌برد و حساسیت حداکثری ۱۶ هزار DPI دارد. مدل وکتور اسنشال، مجهز به حسگر Omen Radar 1 مبتنی بر PixArt PAW3327 است که حداکثر حساسیت ۷٬۲۰۰ DPI دارد. اومن وکتور با LEDهای بیشتر و بافت مخصوص لاستیکی در لبه‌ها طراحی شده و وکتور اسنشال بدنه‌ای کاملا پلاستیکی دارد. در دیگر بخش‌های دو مدل ماوس، تفاوت زیادی به چشم نمی‌خورد.

HP Omen Vector

اومن وکتور وزن بیشتری نسبت به اسنشال دارد. وکتور اسنشال با وزن ۸۸ گرم و وکتور با وزن ۱۱۳ گرم به بازار عرضه می‌شوند. نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر در ماه ژوئن و نسخه‌ی اسنشال در ماه ژوئیه به بازار می‌رسد.

لوازم جانبی گیمینگ دیگری که توسط HP معرفی شد، هدست کاملا بی‌سیم شرکت به‌نام HP X1000 بود که به‌عنوان اولین هدست ۲/۴ گیگاهرتزی شرکت آمریکایی شناخته می‌شود. این مدل جدید با صدای فراگیر 7.1 عرضه می‌شود و قابلیت اتصال به کامپیوتر شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن و نینتندو را دارد. هدست بی‌سیم با استفاده از یک دانگل USB به دستگاه موردنظر وصل می‌شود که به‌صورت مخفی و زیر یک صفحه‌ی فلزی در زیر گوشی سمت چپ جانمایی شده است.

HP X1000

هدست گیمینگ بی‌سیم HP با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود

ظاهر هدست جدید HP، دستگاهی با گوشی‌های مناسب را نشان می‌دهد. از قابلیت‌های جالب آن می‌توان به قرمز شدن میکروفن در زمانی اشاره کرد که دکمه‌ی بی‌صدا را فعال کنید. اکثر کنترل‌های صدا و عملکرد هدست در زیر گوشی سمت چپ قرار دارند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که هدست جدید با هر بار شارژ، تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد. برای شارژ دستگاه نیز یک پورت میکرو USB تعبیه شده است.

هدست جدید HP X1000 قابلیت‌‌های آن‌چنان خاصی برای گیمرها به‌همراه ندارد. محصول قبلی شرکت موسوم به Omen Mindframe که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، قابلیت‌های جالبی همچون خنک‌کننده‌ی ترموالکتریک داشت که در هدست جدید دیده نمی‌شود. درنهایت هدست X1000 را می‌توان یک لوازم جانبی گیمینگ با ویژگی‌های قابل قبول دانست که با برچسب قیمتی ۹۹ دلار، کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

HP X24c Gaming Monitor

HP درکنار محصولات بالا، یک نمایشگر گیمینگ ۲۴ اینچی خمیده هم رونمایی کرد. نمایشگر HP X24c Gaming Monitor با انحنای 1500R و رزولوشن Full HD انتخابی مناسب برای گیمرها محسوب می‌شود. شرکت سازنده در محصول جدید خود از فناوری AMD FreeSync Premium استفاده کرد که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ پاسخ چهار میلی ثانیه را به کاربر ارائه می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به پایه‌ی قابل تنظیم اشاره کرد که کاربری ارگونومیک دستگاه را بهبود می‌بخشد. نمایشگر جدید HP از ماه اکتبر در وب‌سایت رسمی شرکت با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع