حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

عرضه نرم‌افزار یوتیوب کودکان برای تلویزیون اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نرم‌افزار اختصاصی یوتیوب برای کودکان هم‌اکنون در برخی از کشورها برای تلویزیون اپل عرضه شده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به اپ استور روی اندروید تی وی نسخه اختصاصی یوتیوب برای کودکان را دانلود کنید. این نرم‌افزار روی نسخه‌های 4K و اچ‌دی اندروید تی وی کار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از دستور صوتی آن را فعال کنید.
 
کودکان شما می‌توانند بدون ورود به حساب کاربری‌شان از این نرم‌افزار استفاده کنند اما شما اگر می‌خواهید تنظیمات کنترل والدینی که از پیش روی این نرم‌افزار تعریف کرده‌اید را به نسخه تلویزیون اپل آن وارد کنید باید به حساب کاربری خود وارد شوید. همچنین شما می‌توانید این تنظیمات را از طریق نسخه تلفن همراه یا تبلت این نرم‌افزار تغییر بدهید.
 
 
 
جالب است بدانید که یوتیوب کیدز در سال 2015 به‌عنوان نرم‌افزاری برای تلفن همراه هوشمند یا هدف نمایش محتوای مرتبط با سن کودکان عرضه شد. یوتیوب از آن زمان تاکنون این نرم‌افزار را برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه کرد و سپس نسخه دسکتاپ آن را نیز انتشار داد.
 
این پلتفرم برای سال‌هاست که با نمایش محتوای مناسب سن کودکان با خطرات ناشی از تماشای ویدیوهای بزرگ‌سالان برای کودکان مبارزه می‌کند. بااین‌حال این نرم‌افزار نیز با مشکلات زیادی روبرو شد و شایعه‌های مختلفی در رابطه با آن پراکنده شد اما هنوز هم جایگاه ویژه آن در میان والدینی که علاقه‌مند هستند تا محتوای این شبکه اجتماعی را به‌صورت فیلتر شده به کودکان خود ارائه بدهند، حفظ شده است.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع