مشخصات گلکسی واچ ۳ توسط NBTC تایید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تمامی محصولات شرکت سامسونگ قبل از رونمایی اصلی، به طریقی فاش شده‌اند و محصول مورد انتظاری مانند ساعت گلکسی واچ جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. نام و گزینه‌های بیشتر اندازه حاشیه آن نیز اکنون توسط سایت صدور مجوز NBTC تأیید شده است.

این سایت تأیید کرده است که ساعت هوشمند سامسونگ، سامسونگ گلکسی واچ ۳ (Samsung Galaxy Watch 3) نامیده می‌شود و در نسخه ۴۱ میلی‌متری عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری که قبلا از این ساعت به بیرون درز کرده بود نیز تایید می‌کرد که نسخه ۴۵ میلی‌متری در دسترس خواهد بود. این‌ها کمی کوچکتر از گلکسی واچ سامسونگ با اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری هستند، اما این به طور کلی چیز خوبی برای ساعت هوشمند است، جایی که اندازه‌های عظیم در آن جایی نخواهد داشت.

پیش از این نیز شنیده بودیم که ساعت هوشمند مانند نسل قبلی خود دارای یک حاشیه چرخان خواهد بود. نام مدل‌ها SM-R840/845 و SM-R850/855 است، این ساعت با کیس فولادی در دسترس کاربران خواهد بود، این ساعت از MIL-STD-810G (یعنی مقاوم در برابر شوک) پشتیبانی می‌کند، و از اتصالات GPS، وای‌فای، بلوتوث و LTE نیز برخوردار است.

وب‌سایت SamMobile پیش از این گزارش کرده بود که یک نسخه با کیس تیتانیومی در دسترس خواهد بود، همچنین شنیده‌ایم که این دستگاه دارای حافظه ۸ گیگابایتی و باتری بزرگتر ۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند. این ساعت از شارژ بی‌سیم ۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که در کشور ویتنام ساخته می‌شوند.

این ساعت هوشمند به نظر می‌رسد ساعتی بالا رده باشد، اما نسبت به نسل قبلی خود گلکسی واچ اکتیو ۲ با ارزش‌تر خواهد بود. به احتمال زیاد این ساعت هوشمند در شهریورماه (آگوست) در کنار سری گوشی‌های نوت ۲۰ سامسونگ عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع