شیائومی ردمی ۹ در یک خرده‌فروشی آنلاین دیده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی ردمی ۹ که به احتمال زیاد در تاریخ ۵ تیر (۲۵ ژوئن) معرفی خواهد شد، حالا با تصاویر، مشخصات و برچسب قیمت در یک وب‌سایت خرده‌فروشی فلیپینی به نام Lazada ظاهر شده است.

براساس این اطلاعات، ردمی ۹ از چیپست هلیو G80 در داخل خود استفاده خواهد کرد و دارای دو نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی و ۴/۶۴ گیگابایتی خواهد بود که امکان افزایش حافظه با کارت microSD هم وجود خواهد داشت.

ردمی ۹ همچنین مجهز به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود و یک بریدگی در بالا برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. پنل پشت گوشی، ترکیبی از قاب‌های پشت ردمی K30 و ردمی نوت ۸ پرو است که چهار دوربین را در خود جای داده است و شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

شیائومی ردمی ۹ در سه رنگ عرضه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ  ۱۸ وات بهره خواهد برد.

سایر ویژگی‌های ردمی ۹ شامل اسکنر اثرانگشت در پشت، فیس آنلاک هوش مصنوعی، فرستنده مادون‌قرمز، پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه و جک هدفون می‌شوند.

نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی ردمی ۹ قیمتی برابر ۱۴۰ دلار (۱۲۵ یورو) خواهد داشت و قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی ۱۵۰ دلار (۱۳۵ یورو)  خواهد بود. نسخه ۳۲ گیگابایتی را می‌توان هم‌اکنون از طریق فروش آنلاین سریع خریداری کرد.

شاخه فیلیپینی شیائومی هنوز هیچ صحبتی درباره ردمی ۹ نکرده است، اما ظاهر شدن گوشی در سایت خرده‌فروشی مذکور می‌تواند نشانه‌ معرفی قریب‌الوقوع آن باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع