حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سلفی دسته جمعی با رعایت فاصله اجتماعی مخصوص روزهای کرونایی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فاصله اجتماعی اولویت این روزها است و این‌طور که به نظر می‌رسد تا مدت زیادی با ما همراه خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال روشی برای گرفتن سلفی دسته جمعی با رعایت فاصله اجتماعی است. 

این غول تکنولوژی که دفتر اصلی آن در کالیفرنیا است، نرم‌افزاری را برای تولید سلفی دسته جمعی به‌صورت مصنوعی ثبت اختراع کرده است. در این پتنت توضیح داده شده است: «یک سلفی دسته جمعی می‌تواند از ترکیب سلفی‌های فردی که از مجموعه‌‌ای از دستگاه‌های محاسباتی گرفته شده است جمع‌آوری و در یک عکس ترکیب شود. این سلفی‌های فردی می‌توانند تصویر، ویدیو یا تصاویر استریم‌شده زنده باشند.» 

در واقع می‌توان با استفاده از پیشرفت‌های نرم‌افزاری، با ترکیب سلفی‌های فردی، یک سلفی دسته جمعی درست کرد. آیفون‌ها و آیپد‌هایی که به این نرم‌افزار مجهز باشند، به‌صورت خودکار سلفی‌ها را ترکیب می‌کنند و یک سلفی دسته جمعی مصنوعی برای  شما درست می‌کنند. 

در آینده‌ای نزدیک این نرم‌افزار می‌تواند عملکردی مانند تماس گروهی فیس‌تایم داشته باشد و کاربر بتواند افراد مختلف را به گرفتن سلفی دعوت کند. توجه داشته باشید که این پتنت اپل در سال ۲۰۱۸ ثبت شده است و راه‌حلی از سمت شرکت اپل برای شرایط کنونی نبوده است؛ البته این قابلیت می‌تواند برای این روزها که حفظ فاصله اجتماعی بسیار مهم است ارزشمند باشد. 

از آن‌جایی که سلفی دسته جمعی مصنوعی هنوز یک پتنت است؛ نمی‌توان گفت که این ایده به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر؛ اما سلفی دسته جمعی با رعایت فاصله اجتماعی به‌زودی واقعی خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع