حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بنرهای تبلیغاتی به گوشی‌های سامسونگ می‌آیند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اسکرین‌شات جدیدی که به‌تازگی فاش شده و به رابط کاربری وان یوآی ۲/۵ سامسونگ (Samsung One UI 2.5) نسبت داده شده است ادعا می‌کند این شرکت قصد دارد بنرهای تبلیغاتی را به گوشی‌های هوشمند خود بیاورد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، تبلیغات موردبحث به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ و حتی صفحه‌ی قفل گوشی‌های اضافه خواهند شد.

براساس ادعاها سامسونگ قصد دارد فعلا بنرهای تبلیغاتی را روی گوشی‌های اقتصادی خانواده‌های گلکسی A و گلکسی M به‌نمایش دربیاورد. اسکرین‌شات فاش‌شده نمونه‌ای از تبلیغات را نشان می‌دهد؛‌ در این اسکرین‌شات تایمری ۱۵ ثانیه‌ای روی صفحه‌ی قفل می‌بینیم. این یعنی کاربر مجبور است پیش از بازکردن دستگاه حتما تبلیغات را به‌مدت ۱۵ ثانیه تماشا کند.

نمونه‌ی دیگر بنری را نشان می‌دهد که در درون اپلیکیشن آب‌و‌هوای گوشی‌های سامسونگ به‌نمایش درآمده است. هر دو تبلیغی که به آن‌ها اشاره کردیم به زبان کره‌ای به ‌نمایش درآمده‌اند. این موضوع به‌صورت غیرمستقیم اضافه‌شدن تبلیغات را به گوشی‌های سامسونگ در کره تأیید می‌کند، بااین‌حال فعلا مشخص نیست که این تبلیغات قرار است برای کاربران بین‌المللی هم نشان داده شوند یا خیر.

برای مشاهده‌ اسکرین‌شات‌های بالا در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

افرادی به نمایندگی از شعبه‌ی کره‌ی سامسونگ پیش‌تر در ماه اکتبر بیانیه‌ای منتشر کردند. در بیانه‌ی موردبحث به تمایل سامسونگ برای اضافه‌کردن بنرهای تبلیغاتی به رابط کاربری وان UI اشاره شده بود. سامسونگ در بیانیه‌ی موردبحث اعلام کرد قصد دارد ازطریق درآمد این تبلیغات، قابلیت‌هایی جدید به گوشی‌ها بیاورد و ارائه‌ی پایدار سرویس‌های مختلف را تضمین کند. 

تاکنون اطلاعات بسیار کمی درمورد One UI 2.5 سامسونگ منتشر شده است. در شایعه‌ای پیشین اعلام شد رابط کاربری موردبحث قرار است ناوبری ازطریق ژست‌های حرکتی را به لانچرهای متفرقه هم بیاورد. احتمال می‌دهیم گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ نخستین دستگاه‌های مجهز به One UI 2.5 باشند.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز در این زمینه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع