مشخصات وان‌پلاس Z و قیمت این محصول در بازار هند اعلام شد.

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس شایعات پیشین، در آینده‌ای نزدیک وان‌پلاس Z به‌عنوان اولین گوشی مقرون‌به‌صرفه از طرف وان‌پلاس معرفی خواهد شد. اکنون اطلاعاتی فاش شده است که کاربران را از قیمت دقیق این محصول در هندوستان مطلع کرده و برخی از جزئیات آن را آشکار می‌سازد.

منبع این اطلاعات، یک نظرسنجی در پلتفرمی با نام DesiDime است. پلتفرم یادشده برای کاربرانی که با کارت‌های اعتباری بانکی خودشان به‌صورت آنلاین کالا می‌خرند، پاداش‌هایی را اعطا می‌کند. کاربران DesiDime، معمولا نظرسنجی‌هایی را در حوزه‌ی بازاریابی دریافت می‌کنند و این‌بار نیز به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس درحال اجرای یکی از این نظرسنجی‌ها است. این شرکت در نظرسنجی خودش از کاربران پرسیده است که آیا گوشی هوشمند وان‌پلاس را با مشخصات زیر و قیمت ۱۴٬۹۹۰ روپیه، یعنی تقریبا ۳۳۰ دلار، خریداری می‌کنند؟

در ادامه بخوانید:

  • نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر.
  • تراشه‌ی اسنپدراگون 765G.
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی.
  • دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، حسگر دومگاپیکسلی از نوع ماکرو یا تشخیص عمق.
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از نوع روزنه‌ای.
  • باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت با سیستم شارژ ۳۰ واتی Warp Charge وان‌پلاس

مطمئنا نمی‌توان از اطلاعات آورده‌شده در بالا اطمینان داشت و بسیاری از جزئیات دیگر وان‌پلاس Z در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ ولی انتشار مشخصات گوشی هوشمند یادشده، گام آغازین مناسبی برای نگاهی عمیق‌تر به این محصول است. همچنین، به‌خاطر داشته باشید که قیمت گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس و دیگر برندها در بازار هند، عموما پایین‌تر از سایر بازارها است. برای مثال، قیمت وان‌پلاس ۸ در هند کمتر از بازار جهانی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع