انتشار تصاویر جدید از رندر خودرو میتسوبیشی 4000GT

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اگر شما هم از افرادی هستید که پیگیر اخبار مربوط به تولیدات شرکت خودروسازی میتسوبیشی هستند، حتما متوجه یک حلقه مفقوده در تولیدات این شرکت ژاپنی شده‌اید. تا پیش از این در بین خودروهای تولید شده توسط این کمپانی، هیچ خودرو اسپرتی دیده نشده است.

در واقع میتسوبیشی 3000GT که از تولیدات دهه 90 این شرکت و تنها خودرو اسپرت برند میتسوبیشی است که حتی باعث شد شرکت فراری هم نتواند جلوی واکنش خود نسبت به تولید این خودرو را بگیرد. در واقع این خودرو یکی از نمونه‌هایی بود که در آن قدرت و تکنولوژی آن زمان در کنار هم قرا گرفته بودند.

این روزها شرکت میتسوبیشی بعد از ارائه محصولاتی مثل Supra از تصاویر جدید رندر خودرو میتسوبیشی 4000GT رونمایی کرده است.

به عقیده بسیاری از افراد، تصاویر منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد میتسوبیشی 4000GT تا حدودی شبیه به میتسوبیشی 3000Gt است؛ اما تفاوت‌هایی نیز دارد. برای مثال یکی از مهم‌ترین و چشمگیرترین تفاوت‌های این دو خودرو، استفاده از خطوط نرم است. خطوطی که خودروهای دهه 90 را معرفی می‌کنند در میتسوبیشی 3000Gt بسیار مشاهده می‌شد؛ اما این خطوط در میتسوبیشی 4000Gt تبدیل به خطوط تیز و زاویه‌دار شده‌اند. از طرفی کاپوت خودرو جدید میتسوبیشی بلندتر است که باعث شده ظاهر این خودرو اسپرت‌تر باشد.

رندر خودرو میتسوبیشی 4000GT

با این حال طراحی جلو و عقب این خودرو تا حد زیادی شبیه به میتسوبیشی 3000GT است. جلوپنجره این خودرو به نوعی طراحی شده است که چراغ‌ها در بالای آن قرار گرفته است؛ در حالی که در مدل 3000GT چراغ‌ها در کنار سپر قرار گرفته بودند و سپر این چراغ‌ها را به هم متصل می‌کرد.

عناصر قرار گرفته در عقب مدل 4000GT از یکدیگر با فاصله قرار گرفته‌اند. چراغ ترمز خودرو زیر بال‌ها و در ارتفاع نسبتا بالایی قرار گرفته‌اند. بال‌ها بلند، پهن و قوس‌دار طراحی شده‌اند و باعث شده تا ظاهر این خودرو بسیار جذاب و زیبا باشد.

در ماه‌های گذشته، اتحادیه خودروسازی رنو و نیسان نقشه راه جدیدی معرفی کردند که در آن ذکر شده شرکت‌های خودروسازی باید به یکدیگر برای تولید محصولات با کیفیت و همچنین در دست گرفتن بازارهای مناسب محصولات خودرو کمک کنند. این نقشه راه برای میتسوبیشی که به عقیده بسیاری در سال‌های اخیر نتوانسته عملکرد مناسبی در بازار خودرو از خود نشان دهد، چندان مناسب نیست و شاید باعث شود این شرکت خودروسازی بیشتر از قبل از صحنه جهانی بازارهای خودرو عقب بماند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع