تولید تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ با پشتیبانی ۵G تأیید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت سامسونگ به زودی آماده رونمایی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به جای سری نوت ۲۰ پلاس پرچم‌دار می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ از ارائه گلکسی واچ ۲ صرف نظر کرده است. منابع زیادی به تبلت اس ۷ پلاس سامسونگ اخیرا اشاره کرده‌اند، این تئوری اخیرا توسط گواهی Bluetooth SIG (از طریق MySmartPrice) پشتیبانی می‌شود، همچنین نشان داده است که گلکسی تب اس ۷ ممکن است به زودی به طور رسمی اعلام و رونمایی شود.

این موارد به ندرت مشخصات و ویژگی‌های واقعی دستگاه‌های اعلام نشده را آشکار می‌کنند و متأسفانه اکنون نیز این‌گونه است. خوشبختانه، در حال حاضر اندازه نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی را می‌دانیم و طبیعتاً در جایی که گلکسی تب اس ۷ پلاس وجود دارد، باید تب اس ۷ با اندازه معمولی نیز وجود داشته باشد که به احتمال زیاد نمایشگر آن ۱۱ اینچی خواهد بود.

بدیهی است که هر دو مدل رده‌بالا جدید به طور قابل توجهی بزرگتر از مدل ۱۰٫۵ اینچی گلکسی تب اس ۶ سال گذشته هستند. اما شاید بقیه ارتقاها زیاد کاربردی نباشند.

ما هنوز اطلاعات زیادی از این تبلت نداریم، اما می‌توانیم حدس بزنیم که گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس را به طور معقول پردازنده سریع اسنپدراگون ۸۶۵ را در خود جای داده و از نمایشگرهای سوپر آمولد با وضوح بالا استفاده کند. انتظار می‌رود نوع بزرگتر این تبلت، قابلیت پشتیبانی ۵G اختیاری نیز داشته باشد و برخلاف تبلت تب اس ۶، این تبلت می‌تواند علاوه بر آسیا، راهی بازارهای غربی نیز شود. هنوز مشخص نست که آیا ایالات متحده آمریکا شامل این موارد خواهد شد یا خیر؛ در کمال تعجب شماره مدل این تبلت SM-T976B که در پایگاه داده بلوتوث SIG ذکر شده است با شماره مدل تبلت گلکسی تب اس ۶ مصادف است.

اگر همه چیز مطابق شایعات پیش برود، تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس با قابلیت ۵G در کنار تب اس ۷، نوت ۲۰، نوت ۲۰ اولترا، گلکسی فولد ۲، گوشی گلکسی زد فلیپ ۵G و گلکسی واچ ۲ سامسونگ در یک رویداد آنلاین در تاریخ ۱۵ مرداد (۵ آگوست) رونمایی خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع