حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خرید کارتریج با اچ پی گالری

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اینکه کارتریج اورجینال یا طرح بخرید یا فروشگاه معتبر پیدا کنید که جنس باکیفیت داشته باشند و… سؤالاتی است که اکثر مصرف‌کنندگان پرینتر با آن سر‌و‌کار دارند. اچ‌پی گالری، مرجع تخصصی فروش و شارژ کاتریج، قطعات پرینتر و کاتریج، تونر و تعمیرات دستگاه پرینتر، با داشتن ۱۷ سال سابقه‌ی فعالیت در این زمینه، آمادگی دارد به سراسر ایران سرویس‌‌دهی کند. خدمات مربوط به ماشین‌های اداری فعالیت دیگر این مجموعه محسوب می‌شود و امکان عقد قرارداد در این زمینه را برای شما فراهم کرده ‌است.

مقالات آموزشی و توضیحی اچ‌پی گالری می‌تواند به‌عنوان مرجعی کامل پاسخ‌گوی نیازهای تخصصی مخاطبان علاقه‌مند به دانش فنی درزمینه‌ی دستگاه پرینتر و قطعات تشکیل‌دهنده آن باشد. در این مطلب، اچ‌پی گالری سعی کرده است تفاوت‌های کارتریج اصلی و غیراصلی یا همان «طرح» را توضیح دهد.

کارتریج خود را از جای معتبر بخرید

متأسفانه امروزه بعضی از فروشندگان در فروش کارتریج تقلب می‌کنند؛ مثلا قطعات دست‌دوم یا بی‌کیفیت در کارتریج قرار می‌دهند یا حتی کارتریج‌های شارژی را به‌عنوان کارتریج نو و طرح به مشتریان خود می‌فروشند که شاید باعث خراب‌شدن دستگاه پرینتر شما شود. پیدا‌کردن فروشگاه معتبر درزمینه‌ی کارتریج و خدمات پرینتر یکی از معضلات افرادی است که از دستگاه پرینتر استفاده می‌کنند. فروشگاه اچ‌پی گالری، مرجع تخصصی فروش و شارژ کارتریج، قطعات پرینتر و کارتریج، تونر و تعمیرات دستگاه پرینتر، با داشتن ۱۷ سال سابقه‌ی فعالیت، یکی از فروشگاه‌های معتبر این حوزه است.

اچ پی

کارتریج اصلی یا کارتریج غیراصلی (طرح)؛ کدام را بخریم؟

این سؤالی است که اکثر خریداران کارتریج از خود می‌کنند. برای پاسخ به این پرسش، بهتر است با تفاوت‌های کارتریج اصلی و کارتریج طرح آشنا شوید. کارتریج اصلی را کارخانه‌ی صاحب برند کارتریج می‌سازد و کیفیت بسیار زیادی هم در چاپ و هم در قطعات دارد و قیمت گران، تنها مشکل و بزرگ‌ترین مشکل این نوع کارتریج‌ها است. کارتریج غیراصل کاملا شبیه کارتریج اصلی است؛ ولی کارخانه‌ی دیگری آن را می‌سازد و کیفیت چاپ و کیفیت قطعات آن‌ها کمتر از کارتریج اصلی است. سایت‌های تولید‌کنند‌گان بزرگ مانند کانن و اچ‌پی و سامسونگ خرید کارتریج غیراصلی را توصیه نمی‌کنند؛ مثلا اگر در قسمت خرید کارتریج در سایت hp بگردید، می‌بینید خرید کارتریج‌های غیراصل و حتی شارژ کارتریج را توصیه نمی‌کند. 

امروزه، به‌دلیل افزایش قیمت کارتریج اصلی در ایران و باتوجه‌به قیمت ارزان کارتریج طرح، اکثر خریداران ترجیح می‌دهند از کارتریج طرح استفاده کنند. مسئله این است کارتریج‌های طرح به سفارش واردکننده ساخته می‌شوند و این امکان وجود دارد واردکننده برای کاهش قیمت نهایی کارتریج، از کیفیت قطعات بکاهد و باعث شود کیفیت کارتریج طرحی که می‌خرید کاهش یابد و شاید حتی به پرینتر شما آسیب بزند. 

اچ پی

سعی کنید کارتریج طرح را هم از جای معتبر تهیه کنید. در فروشگاه اچ‌پی گالری سعی شده برای هر مدل کارتریج چند مدل کیفیت مختلف تهیه شود؛ مثلا کارتریج 85a در اچ‌پی گالری چهار مدل کارتریج دارد: ۱. کارتریج اصلی؛ ۲. کارتریج شرکتی با کیفیتی تقریبا مشابه کارتریج اصلی؛ ۳. کارتریج گرید A با کیفیتی متوسطی به‌ازای قیمتش؛ ۴. کارتریج طرح که بازیافتی است. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود، یکی از این کارتریج‌ها را بخرید. البته این تنوع برای کارتریج‌های پرمصرف مثل کارتریج HP است و بقیه‌ی کارتریج‌ها در دو مدل اصلی و طرح موجود هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع