ثبت پتنت جدید اپل برای گرفتن عکس سلفی گروهی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پتنتن نرم افزاری جدید ثبت شده اپل امکان عکس سلفی گروهی را ممکن می کند. در این پتنت کاربران می توانند عکس های سلفی گروهی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تهیه کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در این پتنت مشخص شده که نرم افزار اپل قادر است عکس گروهی سلفی مصنوعی بشازد. این برنامه تهیه عکس های سلفی گروهی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ممکن ساخته است. برای تهیه این عکس کاربر از بقیه می خواهد تا در ثبت عکس سلفی شرکت کنند. و نرم افزار بطور خودکار عکس تمام افراد شرکت کننده را در کنار یکدیگر قرار می دهد. همچنین برای تهیه عکس سلفی گروهی می توان از عکس های ذخیره شده یا ویدئوی عکس های ذخیره شده نیز استفاده کرد.

کاربارانی هم که عکس های سلفی مصنوعی را دریافت می کنند می توانند با کمک این اپلیکیشن تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنند. بطور مثال می توان محل قرارگیری افراد در عکس را تغییر داد. با اینکه طراحی پتنت جدید اپل کاملا در شرایط کنونی کاربردی به نظر می رشد، اما باید گفت که این طرح در مراحل اولیه ثبت در سال 2018 بوده و اپل در ژوئن سال جاری مراحل پایانی ثبت مالکیت معنوی آن را به پایان رسانده است. البته هنوز مشخص نیست که این طرح در کدام محصول اپل استفاده خواهد شد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر ثبت پتنت جدید اپل برای گرفتن عکس سلفی گروهی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا