حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت ضبط تماس احتمالا در iOS 14 وجود خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اعضای جامعه‌ی جیل‌بریک به‌تازگی اسکرین‌شاتی فاش کرده‌اند که حاوی قابلیتی مهم برای سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ اپل (Apple iOS 14) است. براساس این اسکرین‌شات، نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل موبایلی اپل قرار است به‌قابلیت ضبط تماس مجهز شود که امکان استفاده از آن برای تماس‌های عادی و حتی تماس‌های بخش فیس‌تایم وجود خواهد داشت. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد اگر روند ضبط تماس را شروع کنید به طرف مقابل اطلاع داده خواهد شد که تماسش درحال ضبط شدن است. همچنین به فردی که تماس را ضبط می‌کند گفته می‌شود که به قوانین احترام بگذارد. 

درحال حاضر مشخص نیست که قابلیت ضبط تماس برای تمامی کاربران دردسترس قرار می‌گیرد یا تنها امکان استفاده از آن در برخی مناطق خاص فراهم خواهد شد. در برخی کشورها قوانین مربوط به ضبط تماس بسیار سرسختانه هستند و قطعا اگر اپل بخواهد قابلیت موردبحث را به‌صورت عمومی دردسترس قرار دهد باید مجوزهای لازم را دریافت کند. اگر این قابلیت در بخش تنظیمات فعال شود، تمامی تماس‌های ورودی و خروجی ضبط خواهند شد. 

شایعه‌های اخیر می‌گویند iOS 14 توانایی پشتیبانی از نشانگر پیشرفته‌ی ماوس را خواهد داشت. به‌علاوه در شایعه‌ای دیگر شنیده‌ایم که احتمالا امکان اضافه‌کردن ویجت به‌صفحه‌ی اصلی در نسخه‌ی جدید iOS برای کاربران فراهم خواهد شد. طی چند وقت اخیر شاهد افشای اطلاعاتی متنوع از iOS 14 بوده‌ایم، دلیل این موضوع به افشای نسخه‌ی اولیه‌ی این سیستم‌عامل در ماه فوریه‌ی گذشته نسبت داده می‌شود. در هر صورت به‌احتمال بسیار زیادی اپل iOS 14 را در جریان برگزاری کنفرانس WWDC 2020 معرفی خواهد کرد. از قرار معلوم iOS جدید با تمامی دستگاه‌های تحت پشتیبانی iOS 13 سازگار خواهد بود.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درمورد احتمال حضور قابلیت ضبط تماس در iOS 14 دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع