حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپلیکیشن Petal Search هواوی راهکار تازه این شرکت برای جستجوی کاربران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن جدید هواوی راهکار تازه این شرکت برای دستیابی کاربران به محتواهای دلخواه خواهد بود. هواوی برای کاهش وابستگی خود به شرکت های دیگر اپلیکیشن Petal Search را طراحی کرده است تا بتواند جایگزینی برای Google Search نیز باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن هواوی امکان جستجوی سریع در میان سایت ها و ویجت ها را برای کاربران فراهم خواهد کرد. Petal Search محصول نهایی شرکت هواوی غلاوه بر سرچ مزیت های جذاب دیگری را نیز برای کاربر فراهم می کند. قابلیت Favorite Apps در این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می دهد تا علاوه بر جستجو، امکان پیشنهاد و دانلود نرم افزار را نیز داشته باشد. پیشنهاد اپلیکیشن، پیش بینی آب و هوا، امکتن مشاهده زنده نتایج فوتبال، نمایش اخبار اقتصادی و اطلاعات مربوط به بورس و همچنین حفاظت امنیتی از دیگر مزایای این اپلیکیشن است.

اطلاعات مربوط به پروازها، هتل های سراسر جهان و رزرو انها نیز در این برنامه گنجانده شده است. این برنامه طوری طراحی شده که  به راحت ترین روش ممکن به دو صورت دریافت از AppGallery و یا دریافت از سایت های دیگر دانلود و نصب خواهد شد. همچنین این برنامه امکان دریافت برنامه های دیگر را به دو روش سرچ دستی و یا ارائه پیشنهاد توسط خود اپلیکیشن یا کاربر خواهد داد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر اپلیکیشن Petal Search هواوی راهکار تازه این شرکت برای جستجوی کاربران پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا