حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ممنوعیت ترویج و تبلیغ اقلام دخانی در فضای مجازی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق ابلاغ دادستانی کل کشور تبلیغ و ترویج هر گونه اقلام دخانی در فضای مجازی ممنوع اعلام شده و در صورتی که سایت و نرم‌افزاری در این زمینه فعالیتی داشته باشد مسدود خواهد شد.

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با استناد به نامه دادستانی کل کشور اعلام کرد در صورتی که سایت یا نرم‌افزاری در این زمینه فعالیتی داشته باشد مسدود خواهد شد.  در این اطلاعیه آمده است:

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به ابلاغ معاون دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی به اطلاع می‌رساند :
عطف به نامه شماره ۹۰۰/۱۰۸۶۸/۱۳۹۹/۱۴۰ تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ و با عنایت به بند “و-۲” فهرست مصادیق محتوای مجرمانه و ممنوعیت قانونی ترویج و تبلیغ اقلام دخانی در فضای مجازی و گزارش‌های واصله از گسترش روز افزون مصرف و استعمال اقلام دخانی به واسطه اثر بخشی تبلیغات این محصولات در فضای مجازی از طریق سایت‌ها و نرم افزار هایی که بعضا مجوز ، پروانه کسب و نماد معتبر است.

لذا ضمن اعمال نظارت بیشتر، نسبت به ابلاغ موضوع به تمامی کسب‌وکارهای این حوزه اقدام و نتیجه اعلام می‌شود. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه ترویج و تبلیغ بصورت مستقیم و غیر مستقیم در سایت‌ها و نرم‌افزارهای کسب‌وکارهای اینترنتی ، اقدام لازم قانونی جهت مسدودسازی و جلو گیری از انتشار بعمل می‌آید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع