موس مجازی اندروید | رسانه کلیک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمزحتما برای شما هم اتفاق افتاده که برای کار با لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود نیاز به موس داشتید و در آن لحظه موستان خراب شده، باتری تمام کرده و یا در دسترستان نبوده است.

با اپلیکیشن موس مجازی اندروید که در این پست به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و تلفن هوشمند خود را به یک موس با امکاناتی بی‌نظیر تبدیل کنید. استفاده از این برنامه را برای زمان‌هایی که موس در دسترستان نیست توصیه می‌کنیم؛ زیرا استفاده همیشگی از آن ممکن است تلفن همراه شما را مستهلک کند.

Remote Mouse PRO عنوان یک اپلیکیشن برای تبدیل گوشی هوشمند به موس مجازی اندروید است. برای استفاده از این موس مجازی باید اپلیکیشن اندروید آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید؛ سپس نسخه رسمی مخصوص کامپیوتر را از وب‌سایت این شرکت دانلود کنید و روی سیستم عامل خود نصب کنید. توجه داشته باشید که بدون نصب نسخه دسکتاپ استفاده از این اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست.

برای راه‌اندازی این اپلیکیشن باید ابتدا تلفن هوشمند و کامپیوتر خود را به یک شبکه وای‌فای واحد متصل کنید. اتصال به کمک وای‌فای با سرعت بالا و بدون دردسر خواهد بود. اگر وای‌فای نداشتید، هات اسپات گوشی خود را روشن کنید و سپس لپ‌تاپ یا کامپیوتر را به آن وصل کنید.

فرامین کنترلی این اپلیکیشن محدود به تک تایمز کردن و درگ کردن موس نمی‌شود و به کمک آن می‌توانید کنترل‌هایی مانند صوت، شدت نور و… را در دست بگیرید. همچنین می‌توانید از کیبورد گوشی خود به جای کیبورد لپ‌تاپ و کامپیوتر استفاده کنید و در محیط‌های مختلف دسکتاپ از آن بهره بگیرید.

یکی از کاربرد‌های اصلی این برنامه در زمان ارائه و پرزنتیشن است که می‌توان به راحتی به عنوان پوینتر نیز از آن استفاده کرد و اسلاید‌ها را مدیریت کرد.

این موس مجازی اندروید تقریبا هر کاربردی که یک موس فیزیکی دارد را اجرا می‌کند و برای اتصال آن نیاز به هیچ وسیله اضافی ندارید و به راحتی می‌توانید به کمک خود شبکه موبایل این کار را انجام دهید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Remote Mouse PRO ‏اندروید‌:

پشتیبانی کامل از تمامی عملکردهای موس‌های فیزیکی

امکان جابه‌جا کردن نشانه‌گر موس با استفاده از سنسور Gyro

دارای حالت چپ دست برای راحتی بیشتر چپ‌دست‌ها

پشتیبانی از تایپ به زبان‌های مختلف و سازگاری کامل با اپلیکیشن‌های کیبورد

شبیه‌سازی کامل عملکردهای تاچ پد

دارای حالت کنترل رسانه با دکمه‌های کامل

جابه‌جایی آسان بین برنامه‌های مختلف

امکان استفاده برای کنترل پاورپوینت

امکان استفاده از دکمه فیزیکی volume برای کنترل کامپیوتر

امکان ایجاد پسورد برای اتصالات برای بالا بردن امنیت اتصال

اتصال به صورت خودکار

اتصال با استفاده از IP یا QR code

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس

 

لینک دانلود از گوگل‌پلی: دانلود

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع