پیش‌سفارش سونی اکسپریا ۱ II در اروپا بدون هدفون WH-1000XM3 خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به نظر می‌رسد گوشی سونی اکسپریا ۱ II بهتر از حد انتظار ظاهر شده و پیش‌فروش‌های خوبی در اروپا داشته است.

پیش‌سفارش این گوشی هم‌اکنون در اروپا و آمریکا به قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار یا ۱۰۹۹ یورو آغاز شده است. مشتریان اروپایی قبلا در کنار پیش‌سفارش‌های سونی می‌توانستند هدفون نویز کنسلینگ WH-1000XM3 را دریافت کنند. این هدفون به‌طور جداگانه ۳۲۹ یورو قیمت دارد که اگر قیمت آن را از قیمت پیش‌سفارش اکسپریا ۱ II کم کنیم، قیمت خود گوشی ۷۷۰ یورو خواهد شد.

حالا مشتریان اروپایی به جای هدفون WH-1000XM3 یک وسیله جانبی ارزان‌تری را دریافت خواهند کرد. کسانی که گوشی اکسپریا ۱ II را در فروشگاه اینترنتی سونی در آلمان، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا پیش‌سفارش کنند، در کنار آن یک کیس Style Cover View سونی به قیمت ۵۴ یورو دریافت خواهند کرد.

اما مشتریان کشور انگلیس می‌توانند این هندست را از اپراتور O2 و در کنار هدفون بی‌سیم سونی WH-H910N خریداری کنند. قیمت این هدفون ۲۴۹ یورو است و جایگزین بهتری نسبت به یک کیس محسوب می‌شود. اپراتور O2 گفته است که تعداد ۱۷۵۰ دستگاه هدفون WH1000XM3  برای گوشی اکسپریا ۱ II اختصاص داده بود که در حال حاضر همه آن‌ها تمام شده است.

پیش‌سفارش‌ اکسپریا ۱ II در بازار آمریکا مشابه سایر بازارها خواهد بود

مشتریان آمریکایی در صورتی که گوشی اکسپریا ۱ II را تا تاریخ ۲۸ ژوئن پیش‌سفارش دهند، هدفون WF-1000XM3  را دریافت خواهند کرد. قیمت این هدفون در آمریکا ۲۳۰ دلار است.

سونی اکسپریا ۱ II دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی ۴K OLED با نسبت تصویر ۲۱:۹ است و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. این هندست در پشت خود چهار دوربین دارد که دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است و سه دوربین دیگر شامل یک دوربین اولتراواید، یک دوربین تله‌فوتو و یک سنسور مدت زمان پرواز ۰.۳ مگاپیکسلی می‌شوند. گوشی جدید سونی همچنین دارای یک دکمه شاتر فیزیکی بوده و با سه اپلیکیشن جدید برای کنترل بیشتر روی عکاسی و فیلمبرداری معرفی شده است.

برخلاف اکثر پرچمداران اندرویدی، اکسپریا ۱ II دارای جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است و بنابراین امکان استفاده آن با هدفون‌های سیمی وجود خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع