حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ال جی ولوت ؛ میان‌رده‌ جدید خانواده ال جی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ال جی ولوت میان‌رده‌ای از خانواده ال جی است که می‌توانست با کمی بهبود در میان پرچمداران این شرکت قرار گیرد. با این حال ولوت با طراحی ناب خود توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

در این تلفن هوشمند با نمایشگری جذاب و بزرگ روبه‌رو هستیم که تجربه  نسبت تصویر ۲۰:۹ را به کاربران انتقال می‌دهد و از طرفی با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی چگالی ۳۹۵ پیکسل‌براینچ تجربه خوبی برای کاربران رقم می‌زند. 

ال جی برای ساخت این نمایشگر از تکنولوژی P-OLED استفاده کرده است. آنچه کاملا واضح است، POLED ال جی همان OLED است که از لایه زیرین پلاستیکی در ساخت آن استفاده می‌شود و حداقل در ظاهر فرق چندانی با OLED ندارد.

ال جی ولوت

تراشه داخلی این تلفن همراه در دو نسخه 5G با پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵  و 4G عرضه می‌شود که در بازار خاورمیانه و ایران باید انتظار نسخه 4G آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را داشت. این تراشه با قرار گرفتن در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم تجربه کاربری خوبی را به همراه خواهد داشت.

از طرفی ال جی ولوت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی کاربران را قادر می‌سازد تا حافظه خود را تا ۲ ترابایت ارتقا دهند.

ال جی ولوت

حسگر‌ اثرانگشت این تلفن همراه در زیر نمایشگر قرار گرفته که برای گوشی با طراحی صفحه نمایش بزرگ انتخاب خوبی به شمار می‌رود. همچنین ولوت با بهره‌گیری از گواهی IP68 تضمین می‌کند که این تلفن همراه در برابر گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

دوربین سلفی ال جی ولوت در بریدگی قطره شکل بالای صفحه نمایشگر جای داده شده است و این دوربین از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پشت قاب دوربین‌های اصلی سه‌گانه با جاگیری ردیفی نصب شده‌اند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی می‌شوند. لازم به ذکر است که تنها برآمدگی قاب پشتی ولوت دوربین اصلی آن است که کمی از قاب بیرون زده است.

ال جی ولوت

جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در این تلفن همراه حذف نشده است و این خبر خوبی برای کاربرانی است که هنوز برای گرفتن خروجی صدا از این جک استفاده می‌کنند. ال جی در طراحی این گوشی هوشمند از رنگ‌های نارنجی، سبز، مشکی و سفید استفاده کرده است. همچنین ورودی و خروجی USB ال جی ولوت از درگاه Type-C بهره می‌برد که امروزه به درگاهی عمومی برای تلفن‌های هوشمند تازه وارد تبدیل شده است. 

به لطف باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی که در ولوت تعبیه شده است می‌توان انتظار شارژدهی بالا در هنگام استفاده از این میان‌رده خوش‌ساخت را داشت. همچنین این گوشی هوشمند از شارژر ۳۰ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم با قدرت ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

ال جی ولوت

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع