حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مایکروسافت در همکاری با Bang & Olufsen دستگاه صوتی حرفه‌ای برای ایکس‌باکس می‌سازد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت دانمارکی بنگ اند اولافسن در بیانیه‌ای اعلام کرد که با زیرمجموعه‌ی ایکس‌باکس مایکروسافت وارد همکاری شده است. همکاری جدید شامل توسعه‌ی تجهیزات حرفه‌ای صوتی مخصوص بازی می‌شود. این شرکت در توییتی که پیرامون همکاری جدید منتشر شده بود، نوشت که همکاری با ایکس‌باکس با تمرکز روی بازار حرفه‌ای گیمینگ انجام می‌شود که از تخصص آن‌ها در حوزه‌ی مهندسی صدا، طراحی و تولید، بهره‌برداری می‌کند.

کریستوفر پولسن، مدیر بخش مدیریت محصول بنک اند اولافسن در بیانیه‌‌ی خبری پیرامون همکاری با ردموندی‌ها به پیشرفت‌های صنعت بازی در سال‌های اخیر اشاره کرد. او همچنین تنوع وسیع مخاطبان و کاربران این حوزه را رو به افزایش دانست. پولسن اعتقاد دارد با پیشرفت صنعت مذکور و پدیدار شدن بازارهای جدید، شرکت آن‌ها باید نقش خود در توسعه‌ی فناوری و ارائه‌ی محصولات بهینه را جدی‌تر بگیرد. پولسن در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

ما با ورود به صنعت بازی می‌خواهیم کاری که در آن تخصص داریم را انجام دهیم: ارائه‌ی بهترین کارایی صوتی در یک طراحی عالی در کیفیت ساخت مثال‌زدنی. ما در صنعت بازی ظرفیت‌های تجاری بالایی را پیش‌بینی می‌کنیم. همکاری با ایکس‌باکس، برای ما به‌معنای پیدا کرده شریک ایدئال برای تحقق ظرفیت‌ها است.

در ادامه بخوانید:

بنگ اند اولافسن با محصولات حرفه‌ای صوتی در بازار شناخته می‌شود. هدفون‌های بی‌سیم آن‌ها درکنار اسپیکرهای بلوتوثی، در دسته‌‌ی پرچم‌دار لوازم جانبی صوتی قرار می‌گیرند. هنوز جزئیاتی از حاصل همکاری شرکت دانمارکی با مایکروسافت در دست نیست. البته مت کسلرینگ، مدیر شراکت‌های سخت‌افزاری ایکس‌باکس می‌گوید احتمالا آن‌ها یک دستگاه قابل حمل صوتی با امکان اتصال و هماهنگی با ایکس‌باکس سری ایکس تولید خواهند کرد. کنسول جدید ردموندی‌ها در فصل تعطیلات سال جاری به بازار عرضه می‌شود و ساخت یک محصول جانبی حرفه‌ای برای بخش صوتی آن، بسیاری از کاربران را هیجان‌زده خواهد کرد.

کسلنرینگ در بخشی از صحبت‌هایش پیرامون همکاری با بنگ اند اولافسن گفت: «ما از همکاری با انگ اند اولافسن در آستانه‌ی معرفی و عرضه‌ی کنسول جدید هسجان‌زده هستیم. همکاری ما منجر به ساخت یک دستگاه حرفه‌ای صوتی برای بازی می‌شود که برای طرفداران ایکس‌باکس و بنگ اند اولافسن بسیار جذاب خواهد بود. آن‌ها می‌توانند دستگاه را هر جایی که تمایل به بازی با ایکس‌باکس دارند، به‌همراه ببرند».

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع