حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ابزار جدید فیس‌بوک برای پاک کردن تاریخچه فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
فیس‌بوک ابزار جدیدی را عرضه کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به مدیریت پست‌هایی بپردازند که در طی سال‌های گذشته روی این شبکه اجتماعی ارسال کرده‌اند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم باید اعتراف کنیم که بسیاری از ما در طی این سال‌ها پست‌های احماقانه، خجالت‌آور و نامناسبی را در فیس‌بوک منتشر کرده‌ایم و تاکنون برای حذف این پست‌ها مجبور بودیم که مدت‌زمان زیادی را در بین پست‌های ارسال‌شده‌مان در این شبکه اجتماعی بچرخیم. اما این کمپانی ابزاری را ایجاد کرده است که یافتن و حذف پست‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
 
کاربران با استفاده از این قابلیت جدید که Manage Activity نام دارد می‌توانند پست‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای خود را به‌صورت یکجا پاک کنند. شما می‌توانید پست‌ها را بر اساس نوع محتوا یا زمان انتشار آن فیلتر کرده و به‌این‌ترتیب پست موردنظر خودتان را که چند سال پیش ارسال کرده بودید بیابید و پاک کنید.
 

شما همچنین می‌توانید پست‌ها را بر اساس افراد تگ شده نیز فیلتر کنید. اگر نظرتان در رابطه با پستی که حذف کردید عوض شد می‌توانید آن را تا 30 روز بعد از تاریخ حذف مجددا پست کنید و در غیر این صورت فیس‌بوک بعد از گذشت این بازه زمانی آن پست را برای همیشه حذف خواهد کرد.
 
علاوه بر این گزینه‌ای برای آرشیو کردن پست‌ها به‌جای حذف آن‌ها در اختیارتان قرار داده است. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که برای مثال به دنبال شغل جدیدی هستید و تمی خواهید همکاران احتمالی‌تان پست‌های خصوصی شما در این شبکه اجتماعی را ببیند. تنها شما می‌توانید به پست‌های آرشیوشده دسترسی داشته باشید و البته هر زمان که بخواهید می‌توانید مجددا آن‌ها را پست کنید.
 
این قابلیت برای بسیاری از کاربران الزامی است زیرا موجب صرفه‌جویی در زمان شده و پست‌های مختلف که در طی سال‌ها ارسال‌شده‌اند به‌راحتی و با یک جستجوی ساده یافت می‌شود. فیس‌بوک اعلام کرده است که به‌زودی قابلیت‌های بیشتری را به این ابزار اضافه خواهد مرد. برای مثال داشتن گزینه‌ای برای تغییر تنظیمات امنیتی پست‌ها می‌تواند مفید واقع شود. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع