جدیدترین رندرهای آیفون ۱۲ پرو مکس منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

امسال آیفون‌های اپل تغییرات زیادی خواهند داشت و انتظار می‌رود که کوپرتینونشین‌ها به جای نمایشگرهای LCD از پنل‌های OLED و همچنین از فریم کناری تخت‌تری برای آن‌ها استفاده کنند.

چهار گوشی سری آیفون ۱۲ دارای نمایشگرهای ۵.۴ اینچی، ۵.۸ اینچی، ۶.۰۶ اینچی، ۶.۴ اینچی خواهند بود و احتمالا از ناچ‌های کوچکتری در بالای خود بهره خواهند برد.

اپل چند سال پیش برای معرفی فناوری Face ID روی آیفون X با مشکلاتی مواجه بود و حالا گزارش‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند تامین‌کنندگان قطعات این فناوری تصمیم به کوچکتر کردن اجزای آن گرفته‌اند.

بنابراین اگر چنین گزارش‌هایی صحت داشته باشد و شرکت Finisar و سایر تامین‌کنندگان سنسور دوربین TrueDepth اپل تصمیم به کوچکتر کردن این سیستم داشته باشند، شاید بتوان توضیح داد که چرا اپل می‌خواهد از ناچ‌های کوچکتر و نسبت نمایشگر به بدنه‌های بزرگتری برای آیفون‌های امسال خود استفاده کند.

ضمن اینکه خود اپل نیز چندین پتنت را برای این منظور به ثبت رسانده است که یکی از آن‌ها شامل ایجاد سوراخی در خود نمایشگر می‌شود و روش دیگر، بکارگیری لایه‌ای در زیر نمایشگر است که به سنسور اجازه خواهد داد تا نور را از بین پیکسل‌ها دریافت کند.

بنابراین همه شایعات کنونی حکایت از کوچکتر شدن ناچ روی سری آیفون ۱۲ دارند. امروز نیز وب‌سایت Mobiledirect.ro جدیدترین رندرهای آیفون ۱۲ پرو مکس را منتشر کرده که نشان می‌دهد طراحی آن بسیار شبیه به آیفون ۶ خواهد بود. بنابراین همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید ما امسال به جای یک طراحی کاملا جدید شاهد تغییرات بزرگ در طراحی موجود خواهیم بود.

اپل ظاهرا برای آیفون ۱۲ یک فریم فلزی جدید با پنل‌های پشت مختلف هم معرفی خواهد کرد. به این موارد باید مودم ۵G، چیپست ۵ نانومتری A14 و همچنین سنسور Lidar را هم باید اضافه کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع