پیام‌رسانی برای ارتباطات کاری در سیستم عامل اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – برقراری ارتباطات کاری عمدتا با سطح محرمانگی بالا در ارسال پیام همراه است که به همین سبب انواع پیام‌رسان‌ها در این مورد ناکارآمد هستند. پیام‌رسان Wire • Secure Messenger اپلیکیشنی امن برای برقراری ارتباطات کاری، مخصوص سیستم عامل اندروید است.

تصور تعاملات بدون پیام‌رسان‌ها در دنیای امروز تقریبا غیر‌ممکن است. هرکدام از ما به کمک این اپلیکشن‌ها فایل‌های خود را به اشتراک می‌گذاریم یا پیام‌های دوستانه خود را به دست سایر انسان‌ها می‌رسانیم. امروزه پیام‌رسان‌های مختلف با در برگرفتن ویژگی‌هایی مانند تماس صوتی و تصویری به اصلی‌ترین دریچه برای ارتباطات روزمره تبدیل شده‌اند.

اکثر پیام‌رسان‌های دنیا با هدف ارتباطات دوستانه طراحی شده‌اند و در زمینه امنیت حساسیت بالایی در برا‌بر کاربران ندارند. سطح محرمانگی اطلاعات در این پیام‌رسان‌ها عمدتا نیمه محرمانه دسته‌بندی شده و در صورت درز اطلاعات کاربر عواقب وخیمی در انتظارشان نیست.

برقراری ارتباطات کاری، عمدتا با سطح محرمانگی بالا در ارسال پیام همراه است که به همین سبب انواع پیام‌رسان‌ها در این مورد ناکارآمد هستند.

پیام‌رسان Wire • Secure Messenger اپلیکیشنی امن برای برقراری ارتباطات کاری، مخصوص سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته شده و می‌توان آن را از گوگل‌پلی دانلود کرد.

وایر به کمک پروتکل‌های امن خود بستری مناسب برای ارسال پیام‌های کاری را فراهم کرده است که در عین امنیت، بهروری تیم کاری شما را نیز افزایش می‌دهد.

از ویژگی‌های این پیام‌رسان امکان ارسال فایل و تماس‌های صوتی و تصویری است. لازم به ذکر است که وایر برای این کار از پروتکل امن و غیرقابل هک end2end استفاده می‌کند.

رابط‌ کاربری این اپلیکیشن زیبایی چندانی ندارد و در این بخش با یک پیام‌رسان ساده و کار راه‌انداز طرف هستیم و این برای کاربرانی که به زیبایی اپلیکیشن اهمیت می‌دهند نکته منفی به حساب می‌آید.

این پیام‌رسان سبک و امن، امکان قفل گذاری به کمک اثر‌انگشت و همچنین ارسال پیام‌های موقت را نیز به شما می‌دهد.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Wire • Secure Messenger اندروید:

برقراری آسان و سریع ارتباط‌های یک نفره و گروهی با تیم کاری

به اشتراک گذاری و ارسال آسان فایل‌ها، اسناد، لینک‌ها و…

شروع کنفرانس‌های صوتی و تصویری با همکاران، با فشردن یک دکمه

دارای اتاق مهمان برای دعوت از شرکا، مشتریان و تامین‌کنندگان برای حضور در جلسات و کنفرانس‌های کاری شما

افزایش حریم خصوصی کاربران با پیام‌های موقت و محافظت به وسیله اثر انگشت

امکان ادغام برنامه با نرم‌افزارها و سرویس‌های سازمان

رمز‌گذاری تمامی پیام‌ها و فایل‌ها برای رسیدن به حداکثر امنیت در پیام‌رسانی

دارای کلاینت مختلف برای سیستم‌های متفاوت

لینک دانلود از گوگل‌پلی: دانلود

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع