فناوری شارژ سریع 80 واتی اوپو در سال 2021 معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو قصد دارد تا فناوری شارژ سریع SuperVOOC 3.0 را در سال 2021 معرفی کند. این فناوری قادر است تا گوشی های موبایل را در مدت بیست دقیقه بطور کامل شارژ کند. احتمالا شارژ سریع 80 واتی رکورد دار شارژ سریع گوشی همراه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از شرکت ها از فناوری های مربوط به شارژ سریع در تولیدات خود استفاده کرده اند. اپو نیز در مدت کوتاهی توانسته بسیاری از محصولات خود را به این تکنولوژی مجهز کند. در سال های اخیر این شرکت فناوری های زیادی برای شارژ سریع معرفی کرده که همگی بسیار کاربردی بوده اند. اوپو همچنین قصد دارد تا سریعترین فناوری شارژ گوشی را در سال 2021 معرفی کند.

اوپو برای فناوری جدید شارژ سریع ایده های بزرگی را در سر دارد. این شرکت قصد دارد تا تلاش های بسیاری را در این زمینه انجام داده و در این فناوری رکورد دار شود. یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو پیش از معرفی فناوری SuperVOOC 3.0 در مورد آن افشاگری کرده است. اوپو پیش از این فناوری شارژ سریع SuperVOOC 2.0 با توان 65 وات را معرفی کرده بود و از این فناوری در بسیاری از گوشی های خود مانند اوپو ایس ۲،‌ فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو نیز استفاده کرده است. در فناوری شارژ سریع 65 واتی باتری می تواند در زمان نیم ساهت از صفر به صد برسد. همینطور شایعه هایی در مورد فناوری SuperVOOC 3.0 وجود دارد که در مدت بیست دقیقه قادر است باتری گوشی را از صفر به صد برساند که در نوع خود رکورد دار است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر فناوری شارژ سریع 80 واتی اوپو در سال 2021 معرفی می شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا