ابزار جدید گوگل برای گرفتن تست اضطراب از خودمان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
آیا احساس می‌کنید که اضطراب دارید و به فردی مضطرب تبدیل شده‌اید؟ آیا این احساس شما را آزار می‌دهد و باعث به هم خوردن تعادل در زندگی‌تان شده است؟ آیا مدت کوتاهی است که این احساس را دارید یا مدت‌ها است که با این اضطراب همراه هستید؟ ابزار جستجوی گوگل در کنار شما است تا به شما کمک کند اطلاعات بیشتری در مورد این احساس خودتان کسب کنید.
 
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از اوبرگیزمو، مدتی است که بیماری همه‌گیر ناشی از ویروس کرونا که کووید-19 نامگذاری شده، همه ما را نگران کرده است و به همین خاطر برخی از افراد حالتی وسواس‌گونه نسبت به این بیماری پیدا کرده‌اند. همین موضوع آن‌ها را مضطرب و نگران کرده است. در این میان قرنطینه هم تا حدودی مزید بر علت شده است ولی گوگل آمده است تا نقش یک عنصر سازنده و مفید را بازی کند.
 
شرکت گوگل اعلام کرد که یک ابزار خودارزیابی ساخته که در بخش گوگل سرچ قرار گرفته است. این ابزار خودارزیابی تشخیص اضطراب دارای چندین سوال است که توسط تأیید متخصصان معتبر و توانمند طراحی شده است.
 
 

در صورتی که احساس می‌کنیم که با اشکال و انواعی تاز اضطراب روبرو هستید کافی است به این سوال پاسخ دهید. توجه داشته باشید که این ابزار خودارزیابی هیچ‌گونه دارو یا روش درمانی به شما ارائه نمی‌دهد. این ابزار به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که احساس خود را بهتر درک کنند تا در صورت نیاز برای درمان به متخصص مراجعه کنند.
 
گوگل در مورد برنامه خودارزیابی اضطراب خود اعلام کرد: « اضطراب می‌تواند علائم مختلف فیزیکی و عاطفی داشته باشد. کسانی که با اضطراب روبرو هستند ممکن است چندین سال طول بکشد تا بتوانند وجود این بیماری در وجود خود را تشخیص دهند. امیدواریم با ارائه اطلاعات معتبر و صحیح به افراد بتوانیم به افرادی که نیاز به کمک دارند کمک کنیم.»
 
در صورتی که احساس اضطراب می‌کنید و زبان انگلیسی آشنایی دارید پیشنهاد می‌شود که به صفحه ابزار خودارزیابی اضطراب مراجعه و در این آزمایش شرکت کنید. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع