حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت لایت، طراح دوربین نوکیا ۹ PureView، از بازار گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوکیا ۹.۳ پیورویوو ممکن است دیگر از طراحی دوربین عجیب و غریب شرکت لایت استفاده نکند. در حقیقت، هیچ تلفن دیگری نیز قرار نیست از طراحی دوربین پنج‌گانه مانند مدل قبلی PureView استفاده کند چون شرکت لایت از بازار تلفنهای هوشمند خارج شده است.

گفته می‌شود که شرکت Light در صنعت خودروسازی دوباره متمرکز است. درک عمق برتر از دوربین های آن یک نعمت برای وسایل نقلیه خودران است. حال، به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال برای توسعه یک دوربین قابل توجه در پرچمدار بعدی PureView خود باید به دنبال شریک جدیدی باشد. احتمالا این مارک از برنامه‌های شرکت لایت قبلا مطلع شده بود.

در اوایل سال ۲۰۱۹، شیائومی همچنین برای توسعه دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود با لایت همکاری کرد، اما این هرگز ثمره‌ای نداشت. شرکت سونی همچنین شریک شرکت لایت بود، اما فقط به دنبال مکانی برای فروش سنسورهای خود بود به جای اینکه تلفنی مانند گوشی PureView بسازد.

در مورد نوکیا ۹.۳ پیوریوو طبق گزارش‌ها، این بار دیگر به تأخیر افتاده است. گفته می‌شود که این امر به دلیل تأثیر کووید-۱۹ در زنجیره تأمین است و احتمالاً به دلیل تغییر استراتژی لایت نیست. اگر همه چیز خوب پیش برود، گوشی هوشمند نوکیا ۹.۳ PureView (به همراه با ۶.۳ و ۷.۳) باید سرانجام در مهرماه یا آبان‌ماه (سپتامبر یا اکتبر) به بازارها عرضه شود، اما بعد از تاخیرهای زیاد، متاسفانه به این مهلت‌ها اعتمادی نمی‌توان کرد.

با پذیرفتن جنبه‌های منفی، گوشی هوشمند نوکیا ۹ PureView تنها تلفنی خواهد بود که از طراحی دوربین شرکت لایت استفاده کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع