ردمی ۹ ممکن است با رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در چین عرضه شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چند روز پیش ردمی از ردمی ۹ با تراشه هلیو G80 SoC و دوربین‌ چهارگانه پشت پنل رونمایی کرد. ردمی ۹ با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و هنوز در چین عرضه نشده است اما هر وقت که بخواهد عرضه شود ممکن است با نسخه سوم که دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی است، عرضه شود. این اطلاعات از وب‌سایت چینی تنا درز کرده است.

گوشی هوشمند ردمی ۹ از نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس بهره برده است، که دارای حفره‌ای برای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی هوشمند دارای یک مجموعه دوربین چهارگانه است که ترکیبی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و واحدهای حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت پایین این دوربین‌ها، یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

نیروبخش این گوشی هوشمند، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C تا ۱۸ وات شارژ می‌شود، اما شارژر اصلی گوشی تنها می‌تواند گوشی را با ۱۰ وات شارژ کند، بنابراین کاربران باید برای خرید شارژری با سرعت بیشتر هزینه کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع